دبير جبهه اعتدال‌گرايان از ديدار شوراي‌مرکزي و دبيران جبهه اصلاح طلبان و جبهه اعتدال‌گرايان با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در عصر فردا(چهارشنبه) خبر داد.

"جمشيد ايراني"، دبير جبهه اعتدال‌گرايان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از ديدار شوراي مرکزي و دبيران جبهه اصلاح‌طلبان و همچنين جبهه اعتدال‌گرايان با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني خبر داد و گفت: اين ديدار بنا به درخواست جبهه اعتدال‌گرايان، عصر فردا (چهارشنبه 22 خردادماه)، انجام خواهد شد.

وي در خصوص محورهاي اين ديدار اظهار داشت: در اين ديدار ضمن تقدير از حضور آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، از نقطه‌نظرات وي در جريان انتخابات بهره‌مند خواهيم شد.

دبير جبهه اعتدال‌گرايان در ادامه افزود: در جريان انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، دو هفته قبل از سال جديد(عيد) با محمد خاتمي ديدار داشتيم که در اين ديدار خاتمي عنوان کرد كه "از بين من و آيت‌الله هاشمي يکي در انتخابات خواهد آمد" و همان‌جا اعلام کرد که "من نمي‌آيم"، که در همان موقع(يک‌هفته قبل از ثبت‌نام انتخابات رياست‌جمهوري) جبهه اعتدال‌گرايان بيانيه‌اي صادر کرد با اين مضمون که اعتدال پرچم‌دارانش را فرامي‌خواند، که در آن بيانيه مشخص بود که آيت‌الله هاشمي  در انتخابات حضور خواهد داشت.

ايراني ادامه داد: براين اساس زماني که آيت الله هاشمي‌رفسنجاني براي كانديداتوري ثبت‌نام کرد، مجموعه جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرايان از وي حمايت کردند که پس از عدم احراز صلاحيت آيت‌الله هاشمي، جبهه اعتدال‌گرايان بيانيه‌اي صادر کرد و از بزرگان نظام از جمله آيت‌الله هاشمي، خاتمي، سيد‌حسن خميني و حجت‌الاسلام ناطق‌نوري درخواست کرد که زمينه اجماع دو کانديدا يعني آقايان عارف از جبهه اصلاح‌طلبان و حسن روحاني از جبهه اعتدال‌گرايان به وجود آيد.

وي اظهار داشت: در اين مدت هم با جلساتي که ما داشتيم و رايزني‌هايي که انجام داديم، اين اتفاق رخ داد که بر اساس همين محور اجماع، حق‌شناس( رئيس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان) را به عنوان رئيس ستاد انتخايات جبهه اعتدال‌گرايان برگزيديم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: روحانی ، هاشمی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار