شهردار منطقه 7 از برپایی جشنواره شعبانیه به مناسبت فرا رسیدن روزهای پر فیض ماه شعبان در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رمضان میرعباسی با اشاره به این که جشنواره شعبانیه در تاریخ بیست و پنجم خرداد  تا سوم تیرماه برگزار می شود، عنوان کرد: در نظر داریم در هر محله یک سامانه نشاط با محوریت یک جشن متمرکز برپا کنیم.

وی افزود: با همکاری اداره زیباسازی منطقه برنامه آذین بندی مساجد، کتابخانه ها ، سرای محلات و ساختمان های زیرمجموعه حوزه اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم.

میر عباسی با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت مهدویت در این جشنواره تصریح کرد: اجرای برنامه بزرگ ترین نامه به امام زمان در بوستان اندیشه که در روز چهارم تیرماه از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات فرهنگی برای نوجوانان در سطح محلات و بوستان ها در طول هشت روز برگزاری جشنواره شعبانیه از برنامه های ویژه است و در بوستان های محلات 19 گانه نیز جشن هایی برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: در تاریخ سوم تا دهم تیر ماه اداره ورزش جشنواره ای را در فرهنگسرای اندیشه با محوریت چندین ورزش برپا می کند.

میرعباسی خاطر نشان کرد: این برنامه ها با تاکید بر تقویت هویت دینی، ملی و رشد شخصیت و ترویج باورهای دینی، کمک به خلاقیت رشد و شکوفایی استعدادها، غنی سازی اوقات فراغت ، کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و معرفی فرهنگ محلی و بومی، ارتقاء آگاهی و تقویت مناسبات انسانی و افزایش نشاط اجتماعی اجرا می شوند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار