مسئول کميته علمي اجلاس نماز ستاد اقامه نماز از فراخوان مقالات بيست و دومين اجلاس نماز با شعار ريسک زندگي و رويکرد سلامت اقتصادي خبر داد.

 
قاسم متقي نيا در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: در نشست کميته هاي 8 گانه بيست و دومين اجلاس سراسري نماز در سالن نشست هاي استانداري لرستان، فراخوان مقالات بيست و دومين اجلاس سراسري نماز از سوي ستاد اقامه نماز داده شد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: با فراخوان مقالات بيست و دومين اجلاس سراسري نماز با شعار نماز و سبک زندگي و با رويکرد سلامت اقتصادي به ميزباني استان لرستان تاکنون 74 مقاله از استان هاي کشور به دبيرخانه اجلاس ارسال شده است.
متقي نيا با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: مقالات ارسالي توسط 45 داور کميته علمي و پژوهشي از اساتيد دانشگاههاي استان لرستان در 5 گرايش ارزيابي خواهد شد.
وي ادامه داد: از مجموع 74 مقاله ارسالي به  دبيرخانه اجلاس سراسري نماز 30 مقاله در مرحله دوم داوري قرار دارد.
متقي نيا در پايان با اشاره به نحوه برگزاري اين فراخوان افزود: بيست و دومين اجلاس سراسري نماز به ميزباني لرستان در چهار محور اصلي شامل نماز و سبک زندگي، نماز و سلامت اقتصادي نماز و سبک زندگي اسلامي و اقتصاد سالم در شهريور ماه سال 92 در خرم آباد برگزاري خواهد شد. /ل

برچسب ها: فراخوان ، اجلاس ، سراسری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار