نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: مردم به اندازه کافي از دولتمردان حرف شنيده‌اند و حرف زدن ديگر بس است و امروز بايد در حوزه عمل وارد كار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علي اکبر ولايتي" نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ادامه سفر تبليغاتي خود به استان خراسان جنوبي در مصلي بيرجند و در ميان جمع کثيري از هواداران خود سخنراني کرد.
 
ولايتي تصريح کرد: مردم مسلمان، متعهد، غيور و شرافت‌مند خراسان جنوبي همواره در دفاع از انقلاب پيشتاز و در دفاع مقدس نيز افتخار آفرين بوده‌اند.  
 
وي ادامه داد: ما از طريق متخصصان و اطلاعات گوناگوني که با شرکت در جلسات هيات دولت و مجمع تشخيص مصلحت نظام به دست آوردم با مشکلات اين استان آشنايي دارم.  
 
ولايتي ادامه داد: اميدواريم با استفاده از ظرفيت‌هاي بالاي اين استان مشكلات جاري مرتفع شود.
 
نامزد يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: اگر مورد تاييد شما قرار بگيرم دولتي را تشکيل خواهم داد که در آن از افراد متدين باتجربه، متخصص، معتدل و متعهد استفاده شود.  
 
وي تصريح کرد: مردم به اندازه کافي از دولتمردان حرف شنيده‌اند و حرف زدن ديگر بس است بايد عمل کنيم.  
 
ولايتي ادامه داد: مسکن مهر نواقصي دارد که بايد مرتفع شود از جمله اين نواقص استيجاري بودن مالکيت اين مسکن است که با هماهنگي مجلس، اين خانه‌ها را به مردم واگذار خواهيم کرد، ضمن اين كه تلاش خواهيم کرد مديريت شهري را وارد کنيم تا موازي کاري در اين زمينه از بين برود.
 
وي اظهار داشت: در رابطه با امور مربوط به هر منطقه از جمله خراسان جنوبي با مردم آن منطقه مشورت خواهيم کرد.  
 
وزير اسبق امورخارجه کشورمان در ادامه تصريح کرد: يکي از فرصت‌هايي كه از تصدي پست وزارت امورخارجه براي من به جا مانده دوستي با ديپلمات‌هاي جهان است و رابطه با کشورها مستلزم رابطه با افراد است بنابراين ازاين ظرفيت استفاده خواهيم کرد.  
 
ولايتي ارتباطات و آب را دو مشکل اصلي استان خراسان جنوبي دانست و گفت: اين دو مشکل را حل خواهيم کرد.  
 
مشاورعالي مقام معظم رهبري وحدت شيعه و سني را در استان خراسان جنوبي از جمله الگوهاي بسيار خوب در اين زمينه دانست و گفت: با مقامات مختلفي از جمله خالد مشعل، راشد القنوشي، ابراهيم جعفري، سيدحسن نصرالله رابطه داشته‌ام و به عبارتي با بزرگان جهان رابطه خوب و دوستانه دارم.  
 
اين كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پايان خاطر نشان کرد: اقتصاد ما توليد محور و توليد ما مردم محور خواهد بود.  
 
گفتني است؛  علي اکبر ولايتي در ادامه اين سفر با علي رضايي نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي ديدار و گفتگو كرد.

براساس اين گزارش رضايي تصريح کرد: خدارا شاکريم که جامعه مدرسين شما را به عنوان نامزد انتخابات معرفي کرد.  
 
امام جمعه بيرجند که در حضور ائمه جماعات و علماي اهل تسنن صحبت مي‌کرد، گفت: جامعه روحانيت استان نيز پس از بحث و بررسي و با فکر و اطلاعاتي که داشتيم شما را به عنوان نامزد جامعه روحانيت در استان معرفي کرديم.  
 
وي خاطر نشان کرد: اميدواريم در راستاي عملي کردن انديشه ناب امام گام برداشته و موفق باشيم. 
 
ولايتي تصريح کرد: وحدت خراسان جنوبي نشان مي‌دهد وقتي مقام معظم رهبري از وحدت اسلامي صحبت مي‌کنند کشور تحت امر ايشان اين موضوع را عملي مي‌کند.  
 
وي خاطر نشان کرد: اين استان با وجود همين ظرفيت‌هايي که دارد مي‌تواند مورد توجه قرار گيرد.
 
ولايتي در پاسخ به پرسش يکي از ائمه جماعات در خصوص فرآيند ائتلاف سه گانه گفت: در آخرين نشستي که در محضر آيت‌الله مهدوي‌کني بوديم مقرر شد هر سه نفر تا پاي صندوق‌هاي راي ادامه دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار