رئیس اداره ساماندهی منطقه 7 با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزشی برای صنوف و کیوسک داران منطقه گفت: این کلاسهابا هدف آموزش، زیباسازی و آراستگی کیوسکهای منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسین گنابادی با اشاره به طرح ساماندهی و زیباسازی محیط پیرامونی کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: کارشناسان نواحی به طور مستمر از نحوه فعالیت کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی بازرسی می کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان نیز این بازدیدها به شکل جدی تر ادامه می یابد.
 
وی افزود: 79 کیوسک مطبوعاتی و 7 کیوسک گل فروشی در منطقه فعالیت دارند که رفع سد معبر و همچنین حذف الحاقات آنها در راستای بهسازی منظر شهری از جمله فعالیتهای اداره ساماندهی است.
 
رئیس اداره ساماندهی با تاکید بر اینکه نمای بصری کیوسک‌های روزنامه فروشی مناسب نیست، ادامه داد: با وجود اینکه قرار بر این بود شکل ظاهری کیوسک‌های مطبوعاتی در شهر تغییر کند اما نما و سازه این کیوسک‌ها تغییری نداشته است به همین دلیل  اداره ساماندهی تلاش می کند وضعیت موجود را با نظارت بر شستشو ، نظافت و رنگ آمیزی کیوسک ها حفظ کند.
 
وی در مورد ممنوعیت طرح فروش سیگار در کیوسکهای گفت: در این زمینه شهرداری با جدیت، قانونی و ضابطه ‌مند عمل می‌کند. به طوریکه  در این زمینه برخی  دکه های مطبوعاتی پلمب شدند اما برای حل موضوع عرضه مواد دخانی در کیوسک‌های روزنامه فروشی و برخورد با این قضیه یک کار چند‌ وجهی باید انجام داد و دستگاه های مسئول باید مانع فروش و عرضه محصولات دخانی باشند.
 
گنابادی همچنین تهیه اقلام آموزشی از جمله بروشور و بنر برای آموزش صنوف منطقه 7 را از دیگر اقدامات اداره ساماندهی دانست و از کیوسک داران خواست برای زیبا سازی منظر شهری و رفع آلودگی های بصری و پاکسازی محل کار خود و اطراف آن تلاش کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار