مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تاکید بر مطلب فوق گفت : جوانان و جامعه ورزشی آذربایجانشرقی در انتخابات 24خرداد حماسه ای دیگر را رقم می زنند و حضور پرشور در انتخابات، حماسه سیاسی و ارج نهادن به آرمان های شهدا خوهد بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اسبقیان در نشست حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان افزود: با گذشت 34 سال از انقلاب دشمن هنوز هم از سرخامی و پوچی بر طبل تحریم و تهدید می کوبد.

وی با بیان اینکه هر رای ملت ایران در انتخابات تیری بر قلب توطئه های دشمنان است افزود : ملت ما در 24خرداد بار دیگر شعور اجتماعی خود را بر همگان نشان خواهند داد و اجازه نخواهند داد بیگانگان بر سرنوشت ایران عزیز اسلامی دخالتی داشته باشند.

وی گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح مهم ترین حماسه سیاسی مردم در سال جاری است.

اسبقیان گفت: ملت آگاه ایران با حضور گسترده و هوشمندانه در انتخابات علاوه بر خلق یک حماسه ماندگار، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم خواهند کرد.

اسبقیان با اشاره به اینکه فتنه گران داخلی و خارجی هیچ گاه در این انتخابات نخواهند توانست قدرت ایران را زیر سئوال ببرند ، تصریح کرد: در آستانه 24 خرداد ماه و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر قرار داریم و انشاء الله همچون میادین ورزشی و رقابتهای مهم ملی و بین المللی ، شاهد حضور پرشور ورزشکاران و جوانان همگام با مردم ایران عزیز اسلامی در این انتخابات پرشور باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان داشت : دشمنان انقلاب تلاش می کنند با بحرانی جلوه دادن اوضاع کشور و با بزرگنمایی مشکلات مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

وی افزود: دشمنان برای رسیدن به این نیت خود از تاکتیک ها و ابزارهای رسانه ای مختــلف استفاده می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

وی اظهار کرد: این انتخابات هر چه باشکوهتر و گسترده تر برگزار شود، موجب افزایش اقتدار و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می شود.

اسبقیان گفت: به طور طبیعی افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، قدرت چانه زنی مسوولان در مجامع بین المللی و اثرگذاری در معادلات سیاسی منطقه ای را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین صحنه مردم سالاری دینی در کشور است ، اظهار داشت : ملت ایران اسلامی با مشارکت گسترده در این صحنه بزرگ با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز و رهبر فرزانه تجدید میثاق خواهند کرد.

اسبقیان با بیان اینكه مردم آذربایجانشرقی سزاوار بهترین ها هستند و ورزشكاران نیز بدنه استوار همین جامعه اند، افزود: استعدادهای ورزشی و موفقیت های بدست آمده در این استان است که بیش از امکانات و ظرفیت هایی است که در اختیار ماست.

وی افزود : از این رو باید با ارائه طرح ها و برنامه هایی در چارچوب قانون ، قوانینی را اجرایی کنند که باعث ارتقاء ورزش- رسیدگی به معیشت ورزشکاران، ایجاد شرایط اشتغال جوانان به ویژه قهرمانان – ایجاد مسکن برای جوانان ، مربیان و قهرمانان – ایجاد تجهیزات برای بخش خصوصی که فرصت خوبی برای بخش خصوصی پیش می یاید تا گام های بزرگ و کم هزینه در جهت خدمت رسانی به جوانان عزیز و احاد مردم ولایتمدار برداشته شود.

در این نشست عملکرد حوزه ورزش ، هیاتهای ورزشی ، برنامه و سیاستهای ورزشی ، برنامه های پیش روی حوزه با حضور اکبر فرج الهی معاون ورزشی ، روساء کارگروه ها و کارشناسان حوزه ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت./س

برچسب ها: حضور ، پرشور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.