فرماندار قم تعداد واجدین شرایط رای دادن در این استان را 708 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اسماعیل زارعی کوشا در نشست مشترک با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: نقش رسانه در مقاطع حساسی مانند انتخابات بسیار تاثیرگذار است.
وی گفت: رسانه می‌تواند با عملکرد مطلوب، به عنوان یکی از عوامل اصلی در ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی در سطح جامعه ایفای نقش کند.
فرماندار قم با بیان اینکه در انتخابات پیش رو 708 هزار نفر در سطح استان قم واجد شرایط رای دادن هستند افزود: 582 شعبه اخذ رای در سطح استان قم شامل 496 شعبه شهری و 86 شعبه روستایی آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.
وی گفت: از 496 شعبه شهری 480 شعبه برای شهر قم و 16 شعبه برای شهرهای کهک، جعفریه، قنوات، خلجستان و سلفچگان پیش بینی شده است. از 582 شعبه اخذ رای 494 شعبه ثابت و 88 شعبه سیار هستند.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز بار دیگر اقتدار نظام ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و شکست دیگری برای استکبار در پی خواهد داشت.
فرماندار قم تعامل هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی را خوب توصیف کرد و گفت: تک تک ما مسئولان باید با ایجاد زمینه‌های لازم مردم را به شرکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای تشویق کنیم./ب
برچسب ها: قم ، واجد ، شرایط ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.