پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: مسئولین فدراسیون بیشتر از ما نگران وضعیت استقلال هستند، من مطمئن هستم که شرایط بهتر از قبل می شود

 سیروس دین محمدی پیشکسوت فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت  آبی پوشان پایتخت گفت: در حال حاضر مشکل مالی در باشگاه استقلال به یکی از مشکلات بزرگ ما تبدیل شده است که حتی این موضوع باعث استعفا مدیریت این باشگاه از سمت خود شده است.

 وی در ادامه در خصوص گفته های وزیر ورزش مبنی بر تخصیص بودجه به باشگاه استقلال گفت:  در جلسه ای که سرمربی تیم  و اعضای هیئت مدیره با وزیر محترم ورزش و جوانان داشته وزیر محترم قول داده بودند تا مشکل مالی استقلال را برطرف کنند اما به یکباره تصمیم وزارت خانه عوض شد تا ما با مشکل مالی خود دست و پنجه نرم کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا سرمربی تیم از مسافرت برگردد تا در این خصوص  به صورت جدی تصمیم گرفته شود.

وی درپایان با اشاره به این موضوع که من مطمئن هستم که شرایط استقلال به اینگونه نمی ماند عنوان کرد: مسئولان بیشتر از ما نگران وضعیت استقلال هستند و من امیدوار هستم که این مشکل هم مثل بقیه مشکلات این باشگاه هر چه زودتر حل می شود./آق

برچسب ها: سیروس ، دین ، محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار