در فیلم تبلیغاتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که از رسانه ملی پخش شد، صحنه‌هایی مشاهده شد که به عنوان مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از آنا، در فیلم تبلیغاتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم که از شبکه اول سیما پخش شد، صحنه‌هایی مشاهده شد که به عنوان مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی محسوب می‌شود.

در بخشی از این فیلم، زمانی که فردی سخنانی در خصوص دفاع از "حقوق کودکان کار" مطرح کرد، آرم دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچ‌گونه توجیه منطقی در پشت این شخص مشاهده شد.

در خصوص این بخش از مستند تبلیغاتی حسن روحانی بار دیگر همگان را به مطالعه بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر عدم جانبداری از هیچ یک از کاندیداها دعوت می‌کنیم و امیدواریم ستاد انتخاباتی حسن روحانی به زودی دلایل استفاده از آرم دانشگاه آزاد را در بخشی از مستند تبلیغاتی خود اعلام کند.

بدیهی است، مسئولان ستاد انتخاباتی روحانی پیش از تولید این فیلم مستند، باید نسبت به اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از آرم این مجموعه علمی کشور اقدام می‌کردند.

بار دیگر تاکید می‌شود که دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، از حجت‌الاسلام حسن روحانی و هیچ یک از کاندیداهای محترم دیگر حمایت نکرده و نخواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.