رئیس دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه گفت: طرح پیست قایقرانی رودخانه شهر چای ارومیه آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است.

صادق خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به پروژه اوریاد به عنوان پروژه کامل شهری، اظهار داشت: این پروژه با قابلیت‌های منحصر به فرد، طراحی نوین، رعایت مقررات ملی ساختمان، ورود در عرصه تکنولوژی‌های نوین و مدیریت زمان و همچنین وجود نظم در آن نمونه کامل از یک پروژه مناسب شهری است.

وی با اشاره به نیازها، کاستی‌ها و مشکلات بافت‌های فرسوده در مرکز شهر تصریح کرد: پروژه سرمایه‌گذاری، مشارکتی و خدماتی میدان امام حسین (ع) یک پروژه عمران شهری است که در راستای احیای بافت‌های فرسوده به سرمایه‌گذار واگذار شده است.

رئیس دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه به رفع کاستی‌ها و ساماندهی بافت فرسوده در میدان امام حسین (ع) ارومیه اشاره کرد و گفت: این پروژه با در نظر گرفتن طرح‌های فرادست، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، طرح تفصیلی شهرستان ارومیه و مباحث سرمایه‌گذاری در فضاهای شهری به عنوان یک پروژه نمونه و مناسب طراحی شده است.

وی با اشاره به مزایای اجرای پروژه میدان امام حسین (ع) افزود: ساماندهی معابر و فضاهای پراکنده، ساماندهی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، تزریق کاربری‌های خدماتی و پارکینگ‌های عمومی خارج از ظرفیت مورد نیاز، حفاظت از بافت فرسوده، تقویت فرصت‌های موجود و کاهش تهدیدها در فضای شهری، ارائه خدمات ایده‌آل به شهروندان و افزایش کیفیت فضاهای محله از جمله این مزایا است.

خاتمی با اشاره به انجام مذاکرات اولیه به منظور واگذاری طرح پیست قایقرانی در رودخانه شهر چای ارومیه گفت: این طرح با کاربری پیشنهادی تفریحی و ورزشی واگذار می‌شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.