مديركل دفتر نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: از ابتداي سال 92 تاكنون، 1600 مورد تماس گرفته شده با مركز پاسخگويي سلامت 1490 مربوط به امور درمان بوده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دكتر سيدسجاد رضوي ضمن اعلام اين خبر گفت: از 1600 تماس مربوط با معاونت درمان با این سامانه حدود 300 مورد پاسخگويي شده است.

وي در ادامه افزود: 30 درصد از تماس‌هاي مردمي به اين سامانه به علت نامشخص بودن اطلاعات، قابل پيگيري نبوده و مابقي در حال پيگيري و رسيدگي است.

مديركل دفتر نظارت بر درمان گفت: مركز پاسخگويي سلامت 1490 پل ارتباطي مردم و معاونت درمان است.

دكتر رضوي درخصوص نحوه رسيدگي به شكايات مردمي در اين سامانه گفت: تمامي تماس‌ها در مركز پاسخگويي سلامت 1490 ضبط شده و از طريق كدي كه به تماس گيرنده داده مي‌شود به طور مستمر قابل پیگیری است و در صورت هرگونه اشكال يا اعتراض از طرف شاكي قابلیت دسترسي مجدد را دارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار