معاون سياسي دانشگاه امير کبير گفت: پخش برنامه‌هاي تلوزيوني و راديويي از رسانه ملي بسيار مفيد و قطعا در افزايش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

"علیر‌ضا حدادي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با  نقش و تاثير برنامه‌هاي راديويي و تلوزيوني در ايجاد خلق حماسه سياسي اظهار داشت: برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني به دليلي تنوع زياد در پخش، امکان شناخت را براي مردم در انتخاب شخص اصلح فراهم مي‌کند.

وي با اشاره به گروه‌هاي مختلفي که حق شرکت در اتنخابات را دارند، گفت: افرادي که به لحاظ آگاهي کافي و شناخت لازم از برنامه‌‌ي کانديداها با دنبال کردن برنامه‌هاي تلوزيوني و راديويي به شعاري يا واقعي بودن شعار کانديداها پي مي‌برند و مي‌توانند انتخاب بهتري در تعيين شخص اول دولت داشته باشند.
 
حدادی ادامه داد: راي اولي‌ها به عنوان طيف دوم در جامعه به علت عدم آگاهي کافي در شناخت از عملکرد کانديداها با مشاهده برنامه‌هاي تلويزيوني و با مقايسه رفتارها و گفتارهاي کانديداها مي‌توانند با انتخابي درست در تعيين سرنوشت خود موثر باشند.
 
معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امير کبير در پايان خاطر نشان کرد: پخش برنامه‌هاي تلوزيوني و راديويي از رسانه ملي بسيار مفيد و قطعا در افزايش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مناظره ، عملکرد ، کاندیدا ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار