نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آینده به امکانات بالقوه آذربایجان غربی توجه ویژه داشته باشد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: همه ما ایرانیان اولین کاری که پس از نماز صبح روز 24 خرداد ماه سال جاری انجام می‌دهیم حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس‌جمهور آینده کشورمان است.

وی با اشاره به اعلام رقم 50 میلیون شرکت‌کننده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران از طرف وزارت کشور، تصریح کرد: همه ما موظفیم در پر کردن این رقم و خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو تمام تلاش خود را انجام دهیم.

قاضی‌پور با اشاره به حمایت از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: قالیباف مرد عمل است و یک شاه مهره محسوب می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین مطالبات مردم آذربایجان غربی از رئیس‌جمهور آینده اشتغال، رفع گرانی و تورم، توجه به احداث راه‌آهن در استان و احیای دریاچه ارومیه است.

وی به امکانات و قابلیت‌های بالقوه در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: استفاده از این قابلیت‌ها توسط رئیس جمهور یکی از نقاط قوت او محسوب می‌شود.

وی حمایت و پشتیبانی مردم از مسئولان و نمایندگان مجلس را بسیار مهم برشمرد و اذعان داشت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گوش برخی را در مجلس می‌برند با حمایت و پشتیبانی مردم انجام می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.