فرماندار ماکو گفت: 98 شعبه اخذ رای در ماکو و بازرگان برای جمع‌آوری آرای مردم در روز 24 خرداد پیش‌بینی شده است.

حمید احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ضمن اعلام آمادگی شهرستان ماکو و بازرگان به برگزاری انتخابات با شکوه، اظهار داشت: 98 شعبه اخذ رای در ماکو و بازرگان برای جمع‌آوری آرای مردم در روز 24 خرداد پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه امسال شهرستان ماکو و بازرگان میزبان سه انتخابات هم زمان در 24 خرداد ماه خواهد بود، گفت: تمام تمهیدات و آمادگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای نهمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ماکو انجام شده است.

احمدیان خاطرنشان کرد: شهرستان ماکو در 30 شعبه سیار و 40 شعبه ثابت اخذ رای، پذیرای رای دهندگان خواهد بود.

وی افزود: شعبات ثابت اخذ رای در شهرستان ماکو در اداره جات، مدارس، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان پیش‌بینی شده‌اند.

احمدیان همچنین از وجود 28 شعبه در شهر بازرگان ماکو در روز انتخابات خبر داد و افزود: این شعبات در قالب 11 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار اخذ رای در نظر گرفته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرگان نیز مجتمع فرهنگی هنری حضرت امام خمینی بازرگان به عنوان حوزه خواهران، در کنار تعدادی از مساجد و مدارس، به عنوان شعبات ثابت اخذ رای این شهر در روز بیست و چهارم خرداد ماه سال جاری اعلام شده‌اند.

احمدیان به لزوم حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بار دیگر اقتدار، عظمت، وحدت و عشق به نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشید و غرب را از رسیدن به آرزوهای خود ناکام کرده، نقشه‌هایش را نقش بر آب خواهیم کرد./س

برچسب ها: ماکو ، بازرگان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.