چند بازیگر صاحب نام سینما به تیم "عصرپاییزی" شبکه یک سیما پیوستند.

"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده مجموعه "عصرپاییزی" با اشاره به حضور چند بازیگر زن صاحب نام سینمای کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: "شهرزاد عبدالمجید" و "افسانه صالحی" به تیم "عصرپاییزی" پیوستند. 
وی با اشاره به حضور یک سوپراستار در این مجموعه تلویزیونی گفت: همچنان به دنبال یک بازیگر و یا به اصطلاحی یک سوپراستار به جای کاراکتر "جمشید" هستیم. 
"شیرمحمدی" افزود: با وجود همه مشکلات حدود 60 درصد از کار را پیش برده ایم و با حضور یک سوپراستار در نقش "جمشید" بقیه کار را به پایان می رسانیم. 
این تهیه کننده افزود: تیم "عصرپاییزی" شبانه روز در حال فعالیت هستند تا به امید خدا تا پایان خرداد 92 کار تحویل شبکه یک سیما داده شود. 
"شیرمحمدی" خاطر نشان کرد: با حضور بازیگر نقش "جمشید"، 30 درصد از سکانس های او گرفته می شود و تقریبا تیم "عصرپاییزی" به کار خود پایان می دهد. 
گفتنی است؛"عصرپاییزی" به کارگردانی "اصغر نعیمی" و تهیه کنندگی "جمال شیرمحمدی" در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.