جمال شير محمدي: به دلیل حضور "شریفی نیا" در پروژه "کلاه پهلوی" علی عمرانی جایگزین او شد.

جمال شیرمحمدی، تهیه کننده مجموعه "عصر پاییزی" در خصوص مراحل فیلمبرداری و هنرمندان جدیداین سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل ادامه فیلمبرداری پروژه "كلاه پهلوی" و حضور "محمدرضا شریفی نیا" در آن مجموعه "علی عمرانی" جایگزین او در عصر پاییزی شد.



وی افزود: تا 25 قسمت اول ما با "علی عمرانی" همراه هستیم و از این قسمت به بعد با هنرمندان مطرح زن سینما و تئاتر کشور در خصوص حضورشان در عصر پاییزی قرارداد می بندیم.
شیر محمدی با اشاره به توقف پروژه به مدت چهار روز اظهار داشت: به دلیل جابجایی "شریفی نیا" فیلمبرداری "عصر پاییزی" به مدت 4 روز متوقف شد.



وی در خصوص آماده شدن این سریال برای پخش در زمستان گفت: قرار است که "عصر پاییزی" در پاییز و زمستان برای مخاطبان روی آنتن شبکه یک سیما رود که تیم با وجود همه مشکلات همچنان در تلاش هستنتد.
این تهیه کننده با اشاره به مناسبتی نبودن "عصر پاییزی" گفت: زمانی صحبت شد که "عصر پاییزی" برای ماه رمضان باشد که به دلیل فشردگی کار و بسیاری از مسائل دیگر این عرصه برای پاییز و زمستان مخاطبان در نظر گرفته شده است.



شیر محمدی ابراز داشت: تدوین "عصر پاییزی" به روز انجام می شود و از سه شنبه یا چهارشنبه صداگذاری کار هم شروع می‌شود که به دنبال آن موسیقی کار نیز آغاز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تا چند روز دیگر بزرگان عرصه تئاتر و سینما به تیم ما می پیوندند که در صورت قطعی شدن حضور آنان اسامی شان اعلام می شود./ص
برچسب ها: گ ، گ ، گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
استاد ولی الله عمرانی پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون و نوازنده سازهاي نی و سنتور در بهشهر درگذشتزنده یاد ولی الله عمرانی در صحنه ای از فیلم سینمایی ارمون به کارگردانی یاسر طالبی

او امروز در بیمارستان مهر بهشهر درگذشت و قرار است در قطعه هنرمندان بهشت فاطمه این شهر دفن شود.

مرحوم عمرانی آخرین بازمانده نسل اول تئاترمازندران بود.

وی پدر محمد و علی عمرانی -هنرمندان مطرح سینما و تئاتر کشور- است
Iran (Islamic Republic of)
وحید قاسمی نزاد بندر لنگه
۰۹:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سلام خدمت استاد ارجمند علی عمرانی. من باایشان در زمان ضبط فیلم ارایش غلیظ در شهر کنگ بندرلنگه از نزدیک اشنا شدم گفتگو من با استاد به اتفاق دو نفر از اعضا گروه کمتر از یک ربع بود ولی بقول معروف میگن درخت و ببین سایه اش و بطلب تعجب من اینجاست که چرا جامعه هنری ما قدر اساتیدی همچون ایشان را نمیدانند....در پایان از خداوند بزرگ سلامتی و پیروزی استاد علی عمرانی را در تمامی مراحل زندگی خواستارم.
Iran (Islamic Republic of)
پرینا
۲۰:۳۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
من سال پیش ایشان(استاد علی عمرانی) را به طور اتفاقی در خیابان دیدم برخلاف برخی هنرمندان که خارج از کاراکتر هایشان بسیار مغرور اند و مانند گوشت تلخ می مانند من به شخصه شیفته ایشان شدم ایشان انسان فوق العاده دوست داشتنی - فروتن و خوش برخوردی هستند همه ی بازی هایشان نیز فوق العاده عالی است متاسفانه تلویزیون ان طور که باید قدر ایشان را نمی داند با آرزوی سلامتی و بهترین ها برایشان دوستت داریم استاد
Iran (Islamic Republic of)
مهیار امیدوار
۱۷:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
پیشاپیش 6 اذر سالروز تولد استاد مطرح و گرانقدر علی عمرانی رو بهشون تبریک می گویم استاد صد سال به این سالها با آرزوی بهترین ها برای ایشان و خانواده محترم شان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
ایشان هنرپیشه بسیار توانای هستند سالروز تولدشون رو بهشون تبریک می گم
آخرین اخبار