پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی خود برابر تیم منتخب دانشگاه های آزاد اردبیل با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در این بازی هر دو گل پرسپولیس توسط عباس زاده به ثمر رسید که از نیمه دوم وارد زمین شد. این بازیکن در دقیقه 54 بازی روی پاس هادی نوروزی که بازوبند کاپیتانی را به دست داشت، در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.

عباس زاده 11 دقیقه بعد ضربه محکم میلاد غریبی که برگشت داده شده بود را ریباند کرده و با یک ضربه دقیق، به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

سرخ پوشان در دقیقه 75 بازی یک گل از حریف خود دریافت کردند و لحظاتی بعد محسن بنگر با کارت قرمز داور روبرو شد تا پرسپولیس بازی را 10 نفره دنبال کند. داوری این بازی با انتقادهایی از سوی بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود. داور بازی دقایقی بعد از اخراج بنگر، بازیکنی از تیم منتخب دانشگاه های آزاد را هم با کارت قرمز روبرو کرد تا شرایط بین دو تیم متعادل شود. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

در این بازی که با استقبال فراوان تماشاگران همراه بود، رضا محمدی (علی رضایی)، محسن بنگر، رضا حقیقی، حسین کنعانی، علی آستانه (جعفر برزگر)، فرشاد قاسمی (مطهری)، میثم حسینی، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، یونس شاکری (عباس زاده) و هادی نوروزی به میدان رفتند. رضا نورمحمدی و حمید علی عسگری که جزو بازیکنان مصدوم تیم هستند، در جریان بازی، همراه با امیر عابدزاده در کنار زمین زیر نظر مولایی بدنساز تیم، به نرم دویدن پرداختند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار