مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ما برخلاف دیگر تیمها به آرامی در حال جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم و تا الان هم با چند بازیکن قرارداد بسته ایم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما به خاطر بودجه اندک توانایی بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات را نداریم و بر این اساس قادر به ترکاندن ترقه هم نیستیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه اظهار داشت: به طور حتم پژمان نوری و جلال رافخایی در فصل آینده هم در تیم ملوان انزلی ماندگار هستند و جایی نمی روند.

وی تصریح کرد: بر طبق سیاستگذاری باشگاه ملوان بندرانزلی ما 20 درصد از بودجه مان را کاهش دادیم تا بازیکنان مدنظرمان را براساس بودجه مان جذب کنیم.

درودگر در مورد مالکیت باشگاه ملوان انزلی گفت: در حال حاضر پیشنهاد جدی برای واگذاری باشگاه ملوان انزلی دریافت نکرده ایم تا بررسی های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

مدير عامل تيم فوتبال ملوان بندرانزلي بیان کرد: هدایتی به طور قانونی مالک باشگاه است اما وی سهامش را به مردم انزلی هديه کرده است ما از طریق اسپانسر و منابع دیگر بودجه باشگاه را تامین می کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملوان انزلی گفت: تمرینات تیم از هفته قبل شروع شده است بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته از 21 تا 29 خرداد اردویی در اردبیل برگزار می کنیم همچنین در اردبیل 2 بازی با تیم های محلی انجام می‌دهیم./مح

برچسب ها: ملوان ، انزلی ، تیمها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار