آیت‌الله علوی گرگانی گفتند: رهبر و بزرگان همواره به مردم تاکید می‌کنند که برای جایگاه ریاست جمهوری فردی را برگزینند که رقیق‌القلب و دلسوز باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در جمع گروهی از پرسنل سپاه پاسداران روایتی در مورد بندگان و نزدیکی آنها به خداوند را قرائت و اظهار کردند: بر اساس اینکه هر فرد تا چه میزان رقیق‌القلب باشد مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند.

وی افزود: گروه نخست دارای صفت رحیمیت بوده و دلسوز دیگران هستند اما در مقابل برخی دیگر از انسان‌ها دل‌هایی سخت داشته و به هیچ وجه به دیگران توجهی نمی‌کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه افراد دلسوز در حقیقت مورد رحمت الهی قرار دارند خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که در روایات توصیه شده برای رفع حاجات و نیازمندی‌ها باید به نزد افراد رقیق‌القلب برویم.

وی ادامه داد: توصیه‌های ائمه اطهار(ع)، ولی فقیه و مراجع تقلید می‌تواند زمینه‌ساز زندگی سعادتمند و تضمین‌کننده خوشبختی برای انسان‌ها باشد بنابراین نباید با دست خالی از محضر آنها بازگشت.

وی افزود: چند روز دیگر که روز رای‌گیری است باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناکام بگذاریم و با انتخاب اصلحی که مورد رحمت الهی نیز هست کشور را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار دهیم./س

برچسب ها: قم ، دلسوز ، دین ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.