جمعيت جوانان انقلاب اسلامي طي بيانيه‌اي درباره انتخابات گفت: جمعيت جوانان انقلاب اسلامي بر اين اصل پايبند است که در انتخابات رياست جمهوري به عنوان حساس‌ترين عرصه خدمتگذاري به ملت آن که پيشينه شفاف‌تر و غني‌تري از برنامه‌هاي براي برون رفت معضلات اقتصادي ملت ايران را داراست، در عرصه سياسي نيز ملت مي‌تواند موفق عمل نمايد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حزب جمعيت جوانان انقلاب اسلامي به مناسبت يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بر حضور و مشارکت حداکثري ملت شريف ايران در انتخاب کانديداي اصلح تاکيد مي‌نمايد. جمعيت جوانان انقلاب اسلامي بر اين اصل پايبند است که در انتخابات رياست جمهوري به عنوان حساس‌ترين عرصه خدمتگذاري به ملت آن که پيشينه شفاف‌تر و غني‌تري از برنامه‌هاي براي برون رفت معضلات اقتصادي ملت ايران را داراست، در عرصه سياسي نيز ملت مي‌تواند موفق عمل نمايد.

مرور اصل 121 قانون اساسي رئوس وظايف خطير داخلي رئيس جمهور ايران را نمايان مي‌سازد. اين اصل رئيس جمهور منتخب سوگند ياد مي‌کند که ضمن پاسداري از مذهب رسمي و نظام جمهوري اسلامي قانون اساسي کشور، همه استعداد و صلاحيت خويش را در راه ايفاي مسئوليت‌هايي که بر عهده مي‌گيرد به کار گيرد و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلاي کشور قرار دهد... از هرگونه خود کامگي بپرهيزد و از آزادي و حرمت اشخاص و حقوقي که قانون اساسي براي ملت شناخته است حمايت کند در حراست از مرزها و استقلال سياسي و اقتصادي و فرهنگي کشور از هيچ اقدامي دريغ نورزد و در نهايت قدرتي را که ملت به عنوان امانتي مقدس به او سپرده همچون اميني پارسا و فداکار نگهدار باشد و آن را به منتخب مت پس از خود بسپارد.

اصل 152 قانون اساسي نيز سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران را براساس نفي هرگونه سلطه جويي و سلطه پذيري، حفظ استقلال همه جانبه و تماميت ارضي کشور و ... تعريف مي‌نمايد. اصل 153 هم هرگونه قرار داد که موجب سلطه بيگانه بر منابع طبيعي و اقتصادي، فرهنگ،‌ارتش و ديگر شئون کشور گردد را ممنوع اعلام مي‌نمايد.

بي‌ترديد مسئوليت رياست جمهوري عرصه ارائه اين خدمات بي‌منت داخلي و خارجي به مردم مي‌باشد. خدمتي بر پايه سوگند رياست جمهوري که بيان کننده نقش حساس و مهمي است که وي در پاسداري از قانون اساسي، حفظ نظام و دين و ميهن، تضمين حقوق و آزادي‌هاي مردم و حراست از استقلال کشور بايد داشته باشد، اگر اين خدمت را همراه با رشادت و ايثارگري دوران دفاع مقدس هشت ساله در نظر داشته باشيم که اهداف شوم دشمن در تجربه خوزستان، تصرف اروند رود و اشغال جزاير سه گانه ايران نقش برآب کرد. جمعيت جوانان انقلاب اسلامي با در نظر گرفتن اين اصول. «آقاي دکتر محسن رضايي» را به عنوان کانديداي اصلح مورد حمايت قاطع قرار مي‌دهد و از عموم ملت ايران دعوت مي‌نمايد ضمن مشارکت گسترده در سرنوشت خود، با انتخاب «دکتر محسن رضايي» مديريت مسائل اقتصادي، سياسي، فرهنگي، روابط خارجي و .... خود را اميدوارانه به دست اين فرزند شايسته و مدير آزمون پس داده نظام بسپارند و او را مورد حمايت همه جانبه قرار دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، جوانان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار