خوشبختانه "مهرآباد" توانست با به تصویر درآوردن مشکلات مخاطبان تمرینی متفاوت از طنز موقعیت را ارائه دهد.

پوراندخت مهیمن، بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در مجموعه "مهرآباد" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "مهرآباد" را کارگردان با سابقه ای چون "فرید سجادی حسینی" کارگردانی کرده است که من در گذشته سابقه همکاری خوبی را با او داشته ام.
وی ادامه داد: همین مساله باعث شد تا در مجموعه "مهرآباد" حاضر شدم و خوشبختانه از همه مراحل کار راضی بودم.
مهیمن با اشاره به فیلمنامه "مهرآباد" تصریح کرد: "مهرآباد" را "اميدسهرابي" با همراهي "امیر رضا طلاچیان" به نگارش درآورده اند که روایتگر زندگی "کیا مقدم" بوده که پس از سالها دوری به وطن باز می‌گردد.
این بازیگر ادامه داد: بسیار فیلمنامه و شیوایی آنرا می پسندیدم و به عقیده من توانست تعریف متفاوتی از کمدی و درام اجتماعی را به تصویر کشد.
وی با اشاره به بازیگران سریال "مهرآباد" گفت: خوشبختانه برعکس بعضی از کارها، "مهرآباد" توانست با جمع کردن بازیگران خوب به موفقیت نسبی دست یابد.

*"مهرآباد" خوش ریتم است


مهیمن در خصوص ریتم خوب این مجموعه گفت: "مهرآباد" تمامی کیفیتهای یک مجموعه تلویزیونی را دراد و به خوبی توانسته در قالب طنز مشکلات جامعه را به تصویر بکشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم "مهرآباد" را پسندیده باشند و این مجموعه توانسته باشد مشکلات و خواسته های آن را به نمایش گذارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار