ولايت پذيری و حرکت در مسير امام و ولايت، مهمترين شاخص برای شخصی که می خواهد چهار سال کليد اجرايی کشور را بدست بگيرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان  با اشاره به حساسيت و اهمييت اين دوره انتخابات گفت:‌ از چند ماه گذشته و به جهت حساسيت مقطع زمانی، توصيه ها و رهنمودهای مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم را شاهد بوديم و در روزهای اخير نيز در هر مناسبتی بصورت مبسوط، جامع و کامل از زوايای مختلف توصيه ها و تذکرات ايشان در خصوص اهميت موضوع انتخابات را داريم.

رئوفی نژاد حساسيت اين دوره از انتخابات در مقايسه با انتخابات سالهای گذشته را دوچندان دانست و افزود: در هيچ مقطعی شرايط نظام و انقلاب در داخل و خارج مشابه شرايط کنونی نبوده و همين موضوع انتخابات اين دوره را متفاوت از دوره های قبلی کرده است.

وي  تصريح كرد: با پيروزی انقلاب اسلامی ايران، پرچم و تابلوی راهنمايی از اسلام برای همه مسلمانان جهان بالا رفت و جايگاه جمهوری اسلامی را بسيار برجسته نمود که همين بالندگی نظام، بقول فرمايش رهبر معظم دليل همه خباثتهای دشمنان انقلاب است.

استاندار زنجان مشارکت گسترده مردمی در انتخابات بنا به تاکيدات رهبر را يادآور شد و تاكيد كرد: بايد از همه امکانات در اختيار برای تشويق و ترغيب مردم برای حضور گسترده در انتخابات پيش رو استفاده کنيم.

رئوفي نژاددر پايان اين همايش توجه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان كرد: بايد مراقب بود انتخابات شوراها تحت تاثير فضای انتخابات رياست جمهوری قرار نگيرد و مردم به کسی رای دهند که صادق بوده و به دنبال خدمت به مردم و منافع مردم باشد./س


 

برچسب ها: ولایت ، نامزد ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.