نایب رئیس شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: در جمعه آينده همه با هم پاي صندوق‌هاي رأي با وضو و قصد تقرب الي الله به شايسته‌ترين در رياست جمهوري و خوبترين‌ها در انتخابات شوراها حضور خواهيم يافت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچيان" در نشست دبیران حزب موتلفه اسلامي گفت: بحمدالله انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهای شهر و روستا در مسيري صحيح، با حفظ همه سلايق به روز رأي نزديك شده است.
 
بادامچیان اظهار داشت: استقبال بيش از چهل ميليون نفر از برنامه‌هاي مناظره اقتصادي، فرهنگي و سياسي نامزدهاي مطرح و استماع نظرات متفاوت آنان نمونه‌اي برجسته از مردم‌سالاري اسلامي است كه نظام جمهوري اسلامي آن را استحكام بخشيده است.
 
وی افزود: هدايت‌هاي مقام معظم رهبري، همت صدا و سيما و حضور جدي نامزدهاي انتخاباتي مرحله‌اي ديگر از رشد سياسي و آگاهي بخشي صحيح و سالم و مردمي بود كه ملت را در رأي به نامزد مطلوب و اصلح راهنمايي كرد.
 
نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از صداوسيما و همكاران رسانه ملي در طراحي و اجراي موفق اين برنامه بیان داشت: اكنون مردم مي‌توانند با در نظر گرفتن شاخصه‌هاي قانون اساسي در اصل 115 و 121 و معيارهايي كه امام راحل(ره) و ولي امر مسلمين بيان فرموده‌اند نامزد اصلح را از بين 8 نفر به آساني بشناسند و كسي را انتخاب كنند كه اجراي سياست‌هاي نظام را در 4 سال آينده با اقتدار و قاطعيت همراه با انعطاف‌هاي لازم در صحنه بين‌المللي و در بيداري اسلامي منطقه، به عهده بگيرد و در داخل بتواند با استفاده از همه نيروهاي مفيد ايران اسلامي، حماسه سياسي و اقتصادي را به كمك مردم قهرمان كشور پديد آورد.
 
بادامچیان از روحانيت معظم در قم و حوزه‌هاي علميه سراسر كشور و علماي بلاد درخواست كرد كه توده‌هاي مردم متدين و خداخواه را در ايفاي وظيفه ديني خويش درانتخابات آينده رياست جمهوري و شوراها ياري دهند.
 
وي تاکید کرد: صدا و سيما با توجه به طبيعت مناظره انتخاباتي و بيان برخي مسايل و اموري كه براي مردم شائبه‌هايي را پديد آورده است، پس از پايان رأي‌گيري برنامه‌هاي روشنگري تهيه كند.

مسئول انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جبهه پيروان خط امام و رهبري تصریح کرد: مردم در سراسر كشور به فهرست اين جبهه كه با همراهي حزب موتلفه اسلامي معرفي شده‌اند رأي دهند، زيرا در انتخاب آنان به ويژه در تهران به همه تخصص‌ها و نمايندگي طبقات مختلف مردم و نيازهاي آينده شهر تهران و شهرستان‌ها و روستاها توجه كافي به عمل آمده است.
 
وي تاكيد كرد: حزب موتلفه اسلامي از همه مردم مي‌خواهد جمعه پيش‌رو (24 خرداد) با حضور حماسه‌اي و پرشور خويش روح بلند امام(ره) و شهدا و همه اولياء اسلام را خشنود كنند و با انتخاب شايسته‌ترين‌ها، قلب رنجديده مظلومان مسلمان به ويژه فلسطينيان، بحريني‌ها و مسلمانان ميانمار را تسلا داده و آنها را به آينده اسلام و مسلمانان اميدوارتر نمايند.
 
بادامچيان در بخش دیگری از سخنان خود پيروزي ارتش و ملت سوريه را در القصير تبريك گفت و آن را مرحله‌اي نو در پيروزي مقاومت اسلامي و شكست هژموني آمريكا و همدستانش دانست و گفت: دولت تركيه هر چه سريعتر سياست شكست خورده‌اش در سوريه را تغيير دهد و به جاي حمايت از تروريست‌ها در بازسازي سوريه به همراه كشورهاي مسلمان منطقه به ويژه ایران جبران گذشته پر از خطا را بنمايد.
 
نايب رئيس شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن تشکر از حضور شكوهمند مردم در مراسم بيست و چهارمين سالگرد ارتحال امام(ره) كه آغاز عصر رهبري و ولايت فقيه امام خامنه‌اي است بر بيعت مستمر همه ياران و طرفداران با ولي امر مسلمين تاكيد کرد.
 
بادامچيان با محكوم كردن اقدامات تروريستي و ايجاد انفجار عليه زائران حسيني اظهار داشت: در حالي كه ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي بر حفظ وحدت و انسجام مسلمانان جهان تاكيد دارند و امت اسلام را از هر گونه تنش لفظي و اعمال تفرقه‌انگيز و اختلافي برحذر مي‌دارند، خشم دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان را می‌توان در اينگونه اقدامات مذبوحانه و كشتار وحشيانه دید.
 
وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت زائران كربلاي حسينی به خانواده‌هايشان براي مجروحان و آسيب‌ديدگان اجر و صبر و سلامتي مسئلت كرد افزود: مسئولان عراقي با قاطعيت، امنيت مهمانان ملت عراق و ائمه اطهار(ع) را با كوششي مضاعف حفظ نمايند.
 
بادامچيان در پايان اظهار داشت: انشاءاله در جمعه آينده همه با هم پاي صندوق‌هاي رأي با وضو و قصد تقرب الي الله به شايسته‌ترين در رياست جمهوري و خوبترين‌ها در انتخابات شوراها حضور خواهيم يافت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار