تیم زنجان با تفاضل گل کمتر به مقام نائب قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، در ادامه رقابتهای هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس برگزار شد، دو بازی معوقه ابتکار ملی زنجان با گاز تهران و نماینده کرمانشاه با شهید رجایی قزوین برگزار شد.

در این بازیها تیم ابتکار ملی زنجان در آکادمی بدمینتون زنجان میزبان شرکت گاز تهران بود که با حساب 3 بر 2 نتیجه بازی را واگذار کرد و اولین شکست خود را در این رقابتها متعمل شد که با این حساب ابتکار ملی زنجان و شرکت گاز هر دو در جدول رده بندی 28 امتیازی شدند که به دلیل تفاضل گل بیشتر شرکت گاز به قهرمانی رسید و ابتکار ملی زنجان نائب قهرمان شد.

در دیگر بازی معوقه نماینده کرمانشاه با نتیجه 5 بر صفر مقابل تیم شهید رجایی قزوین به پیروزی رسید و با کسب 20 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور تیم های نماینده گیلان ، نماینده خوزستان و شهید رجایی قزوین با کسب 18 ، 16 و 10 امتیاز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به اختصاص دادند./س

 

 

برچسب ها: ابتکار ، بدمینتون ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.