معاون آموزش ستاد مدیریت بحران منطقه 19، از پایدارسازی گروه های دوام در برج میلاد خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه های دوام ستاد مدیریت بحران منطقه 19 روز چهارشنبه 22 خرداد ماه سال 92 در برج میلاد پایدارسازی خواهند شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 19 در 20 گروه و تعداد 400 نفر، اعزام 12 دستگاه اتوبوس در محل برج میلاد، از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل کلاس بازآموزی توسط کارشناس آموزش ستاد مدیریت بحران منطقه 19 روز چهارشنبه 22 خرداد ماه سال جاری پایدارسازی می شوند.

کفشی ادامه داد: 26 گروه دوام در ستاد مدیریت بحران منطقه 19تشکیل شده ، 6 گروه در حال آموزش و 20 گروه با اتمام دوره آموزشی جهت پایدارسازی به برج میلاد اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: با برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 19، بازآموزی و اطفای حریق، اعضای گروه های دوام با اطفا نمودن حریق در محل محوطه برج میلاد به صورت عملی تمرین می کنند.

کفشی در پایان با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: به دلیل واقع بودن محلات منطقه 19 در بافت فرسوده ، وجود مشکلات و معضلات ترافیکی و نبود امکانات مناسب برای تردد خودروها در لحظه بروز سوانح و بلایای طبیعی، بهترین امداد رسانی توسط خود شهروندان در مواقع بحرانی اول به خود و خانواده هایشان و سپس هم محله ای شان انجام می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار