رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان اواخر تیرماه بیمار پذیرش می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، غلامرضا کهن در بازدید نماینده دشتستان از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار کرد: بیمارستان شهید گنجی جزو طرح‌های مهر ماندگار و از مصوبات دور دوم سفرهای هیئت دولت به استان بوشهر است که عملیات اجرایی آن از شهریورماه 86 آغاز شده بود.

وی در تشریح مشخصات این بیمارستان افزود: ساختمان اصلی این طرح به مساحت 14 هزار و 500 متر مربع در 7 بلوک شامل اورژانس، رادیولوژی، داروخانه، جراحی و بستری، زنان و زایمان و سی سی یو و آی سی یو است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده ظرف شش هفته از تاریخ افتتاح، ساختمان به‌ طور کامل از پیمانکار تحویل گرفته شده و پذیرش بیمار در آخر تیرماه انجام می‌شود.

کهن تصریح کرد: تجهیزات پیشرفته‌ای برای این مرکز درمانی خریداری شده که بسیاری از آنها نصب شده‌اند و برخی دیگر در حال نصب و یا انتقال به بیمارستان هستند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز بودجه‌ 50 میلیارد ریالی برای تکمیل خرید تجهیزات دریافت کرده‌ایم، گفت: قصد داریم از تجهیزات جدید استفاده کنیم و هیچکدام از دستگاه‌های بیمارستان 17 شهریور به بیمارستان جدید منتقل نخواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: تخت‌های خریداری شده دارای قابلیت جلوگیری از زخم بستر بوده و 3 دستگاه اتوکلاو، دستگاه‌های هواساز، رختشویخانه، آشپزخانه، زباله‌سوز، 70 مجموعه دستگاه‌های بخیه و تخت و لامپ‌های جدید اتاق عمل، تلویزیون، کامپیوتر و دوربین‌های مدار بسته خریداری شده است.

کهن از ساخت شش واحد پانسیون و خوابگاه پرسنل خبر داد و گفت: 12 واحد دیگر نیز در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات و بخش‌های اداری نیز به بهره‌برداری رسیده و برای برقراری امنیت بیمارستان و فروشگاه‌های اطراف با شورای تامین و نیروی انتظامی رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم.
برچسب ها: عسلویه ، بیمارستان ، بیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.