شهردار بجنورد گفت:بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای کنترل،جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهربجنورد اختصاص یافته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، کیوان دژهوت شهردار بجنورد با اشاره به اینکه شهر بجنورد در گودي قراردارد و آبهاي روان حاصل از بارندگي هاي فصلي از عمده ترين مشکلات اين شهر محسوب می شود،گفت:شهرداری به منظور مدیریت روان آب ها برنامه منسجمی را از سال گذشته آغاز کرده است.

وی افزود:در سال گذشته پروژه مدیریت دفع روان آبها با احداث کانال دفع و هدايت آبهاي سطحي بجنورد از محل ميدان دفاع مقدس تا پارک آفرينش در حال اجرا است. وفاز دوم جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي از ميدان دفاع مقدس تا پارک آفرينش تا پايان سال جاري به اتمام خواهد رسيد .

دژهوت با بیان اینکه در سال 92 بيش از 30 ميليارد و 400 ميليون ریال به منظور بازنگري و مطالعه طرح جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي و تکميل اجراي کانال هاي سطحي اختصاص يافته است،گفت:جدول گذاري و نهری گذاري در محلات باقرخان 1 و 2،قلعه عزيز،آزاده، معصوم زاده (خيابان الهيه )،ناظر آباد،نيروگاه،ظلع جنوبي فرودگاه،کوي امام علي(ع)،جواديه و تصفيه خانه،براي کنترل و دفع آبهاي سطحي حواشي شهر و در منطقه 2 بجنورد نیز کنترل و هدايت آبهاي سطحي در شهرک امام خميني(ره)،الغدير،شرق سپاه (خيابان ياسين)، خيابان يقين،حر و خيابان امام خميني(ره) غربي آغاز خواهد شد.

دژهوت تصریح کرد:در سطح شهرداري منطقه يک بجنورد نيز کنترل و هدايت آبهاي سطحي در مناطق گلستان شهر،خيابان نادر شمالي برنجي و مناطقي که در سال جاري در طرح جدول گذاري و نهری گذاري قرار دارند .

شهردار بجنورد با اشاره به اينکه اجراي پروژه هاي مختلف عمراني در سطح شهر با هزينه بسيار زيادي اجرا مي شوند خواستار حفظ و مراقبت بيشتر شهروندان از این امکانات و اموال عمومي شد تا شهرداري بتوانند خدمات بيشتري را به شهروندان ارائه و از اجراي خدمات تکراي و پرهزينه جلوگيري شود./س

برچسب ها: جمع آوری ، آب های ، سطحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.