معاون دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی كشور گفت: 97 درصد از درخواست های نقل و انتقال دایم و موقت دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی در سراسر كشور با موفقیت انجام می شود.

'ایروان مسعودی' درگفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تنها نقل و انتقال دانشگاه های آزاد اسلامی استان های البرز و تهران با ضوابط خاص انجام می شود و روند جابه جایی در دیگر واحدهای كشور به آسانی امكان پذیر است.
وی اظهار كرد: رویكرد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد وحدت رویه برای ایجاد تسهیلات لازم برای تمام دانشجویان است كه پرداخت شهریه ثابت با دانشگاه مبدا و پرداخت شهریه واحدهای درسی به دانشگاه مقصد و صدور مدرك تحصیلی از سوی دانشگاه مبدا از جمله قوانین پیش بینی شده به منظور موافقت دانشگاه ها بدون زیان مالی با نقل و انتقال دانشجویی است.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی كشور از راه اندازی دو دانشگاه تك جنسیتی ویژه خواهران در استان های كهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در آینده نزدیك خبر داد.
مسعودی بیان كرد: این دانشگاه ها با هدف ایجاد بستر لازم برای تحصیل خواهران داوطلب راه اندازی خواهد شد كه هم اكنون در حال اخذ مراحل قانونی مجوز است./س
برچسب ها: نقل ، انتقال ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.