کاپیتان تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: برای موفقیت در بازی های المپیک ناشنوایان در بلغارستان تلاش می کنم.

مسعود رزاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سومین سالی است که به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت می شوم و برای بازی های المپیک ناشنوایان تا به حال در پنج دوره اردوی تدارکاتی شرکت کرده ام و سه دوره در انتخابی حضور داشته ام.

وی با اضهار رضایت از اردوی تیم ملی قبل از بازی های المپیک ناشنوایان گفت: شرایط خیلی خوبی در تمرینات داریم و برای بازی های المپیک یک رقیب در اردوها دارم که مسابقه انتخابی آخر تکلیف تکواندوکار اعزامی را مشخص می کند.

رزاقی در مورد کادر فنی تیم ملی ناشنوایان تصریح کرد: کادر فنی جدید تیم، مجرب و از لحاظ اخلاقی در شرایط مطلوبی است. مربیان تیم ملی به خوبی توانسته اند با بازیکنان ارتباط دوستانه ای برقرار کنند و صمیمیت بین اعضای اردونشین موجب پیشرفت مجموعه تیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات تکواندو بازی های المپیک ناشنوایان برای نخستین بار برگزار می شود، افزود: من در مسابقات دانشجویان و رقابت های کشوری عناوین زیادی کسب کرده ام و با توجه به اعزام تنها دو وزن به مسابقات آسیایی سال گذشته در آن مسابقات هم غایب بودن بنابراین بیشترین هدفم حضور در ترکیب نهایی تیم ملی و کسب بهترین نتیجه در بازی های المپیک در سنگین وزن است.

وی گفت: هم اکنون شرایط خوبی دارم و با پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی کارهای فنی را آغاز کرده ایم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار