کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ دولتی که می‌خواهد پایدار بماند اول باید حقوق مردم را پرداخت کند،‌ بعد حق خود را مطالبه نماید و من تمام تلاشم این است که در کشور تبعیض نباشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف با حضور در مصلی امام خمینی شهرستان شهریار در جمع مردم این شهر گفت: من مشکلات و دغدغه‌ها و نابسامانی‌های شما را در حوزه مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی درک می‌کنم، اینگونه نیست که مشکلات شما را ندانم.  
 
وی ادامه داد: در دوره خدمتم در شهرداری نیز گفته‌ام که من به عنوان محمدباقر قالیباف دغدغه‌ای ندارم زیرا من حق ندارم به جز دغدغه شهروندان دغدغه دیگری داشته باشم.  
 
قالیباف تصریح کرد: امروز در این مکان و در این شهرستان به شما قول می‌دهم که این عهد من است با شما و من هیچ دغدغه‌ای به غیر از رفع مشکلات شما ندارم و یقین دارم اگر بخواهم انقلابی باقی بمانم و فردا قیامت مدیون همرزمانم نباشم، به عنوان سرباز ولایت یک راه بیشتر نخواهم داشت.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌عاقبت‌بخیری من در این است که به غیر از تلاش برای شما عزیزان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشم و امیدوارم با دعای خیر شما مردم عزیز بتوانم در این راه موفق شوم. بعد از استعانت از درگاه خداوند امید من به جوانان این کشور است.
 
وی در ادامه بیان کرد: من به جوانان می‌گویم که به آنها مدیونم به این دلیل که من یک روستازاده بیشتر نبودم و اگر امروز این جرات را پیدا کردم و این مسئولیت را در شهر تهران در اختیار دارم به برکت امام، شهدا،‌انقلاب و شما مردم است.  
 
فرمانده لشکر 5 نصر افزود: دین من به شما این است که اگر توان و عُرضه‌ای دارم باید با تمام وجود وقف شما مردم بکنم و مکلف‌ام فرصتی که انقلاب برای من فراهم کرده برای جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب فراهم کنم.  
 
شهردار تهران با بیان اینکه من مکلف به حل مشکلات جامعه هستم، اظهار داشت: قول می‌دهم مشکلات اقتصادی جامعه را سامان دهم، شما شاهد سابقه کاری من در تهران بوده‌اید و دیده‌اید که قولی نداده‌ام که به آن عمل نکنم.
 
وی خطاب به مردم این شهر گفت: امروز به شما مردم شهریار عرض می‌کنم به حول و قوه الهی و کمک جوانان این امکان را فراهم کنیم که شرایط سخت اقتصادی را در حوزه گرانی، بی‌حسابی بازار و ... سامان دهیم و امید را در این کشور زنده نگه داریم،‌مطمئن باشید این ظرفیت در کشور وجود دارد و ناامیدی را در دل خود راه ندهید.  
 
قالیباف در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: هرگونه خدمت به افراد خصوصا به افراد مستضعف اولویت اول من است؛ امیدوارم هر چه زودتر در شهرهای اطراف تهران این ظرفیت فراهم شود که امکاناتی که در تهران مهیا شده در این مناطق فراهم کنیم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در مصاحبه خود به این نکته اشاره کردم که این مسئله را از نهج‌البلاغه آموخته‌ام؛ دولتی که می‌خواهد پایدار بماند اول باید حقوق مردم را پرداخت کند،‌بعد حق خود را مطالبه نماید و من تمام تلاشم این است که در کشور تبعیض نباشد.  
 
شهردار تهران در ادامه بیان داشت: به همین جهت بنده مکلف‌ام قانون اساسی را با رعایت حقوق مردم دردمند سرلوحه کار خود قرار دهم و می‌بایست این فرصت را در اختیار جوانان در هر جایی که هستند قرار دهم، فرقی نمی‌کند که از من خوشش می‌آید یا نه، تنها کافی است نظام اسلامی و قانون اساسی را قبول داشته و ولایی باشند، نخبه و تاثیرگذار بوده و بتوانند گره‌ای از کار مردم باز کنند.  
 
وی همچنین اظهار داشت: اگر توفیق خدمت پیدا  کنم برنامه‌ای را تنظیم کرده‌ام که از روز 25 خرداد حتی لحظه‌ای را از دست ندهیم، آزمون و خطا دیگر جایز نیست، پیشرفت کشور امروز یک ضرورت و سامان مشکلات اقتصادی یک موضوع اساسی و مهم است.  
 
قالیباف افزود: امروز دشمنان در حوزه اقتصادی به جنگ نظام آمده‌اند و ما مکلف هستیم با همان روحیه ایثارگری و تلاش در برابر دشمنان بایستیم؛ باید به این نکته توجه کرد که چالش ما اقتصادی نیست بلکه از سوء مدیریت است که از این منابع بد استفاده می‌کنیم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: خواهشی که از ملت دارم این است که 34 سال از انقلاب گذشته، در روز 24 خرداد ملت بدانند در کنار برنامه هر کدام از کاندیداها باید کارنامه آن شخص را هم مدنظر داشته باشند، شما در تهران ببینید که یک پروژه نیمه‌تمام و بلاتکلیف نداریم، مطمئن باشید در سطح کشور هم همینطور است. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: قالیباف ، جوان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار