جوان معتادي که با جعل عنوان نظامي از دختران خوشتيپ در پارک‌هاي جنوب شهر تهران اخاذي مي‌کرد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 12 خرداد ماه دختري به کلانتري 130 نازي آباد مراجعه کرد و اظهار داشت: در پارک به همراه دوستانم در حال تفريح بودم که فردي با در دست داشتن يک بيسيم به سمت من آمد و به دليل نامعلومي به من دستور داد تا اموال شخصيم را روي صندلي بريزم.

اين دختر مالباخته ادامه داد: پس از اينکه اموالم را روي صندلي ريختم مرد تبهکار با بهانه اينکه اموالت ضبط مي‌شود تا تکليفت مشخص شود آنان را برداشت و از محل متواري شد.

همچنين در اين خصوص چند پسر ديگر نيز طي چند روز گذشته به کلانتري مراجعه کرده و از وجود مرد تبهکاري که با جعل عنوان نظامي از آنان اخاذي کرده بود، خبر داده بودند.

در اين راستا ماموران به طور نامحسوس در پارک‌هاي جنوب شهر تهران مستقر شدند و پس از چندين روز فعاليت توانستند، فرد مورد نظر شناسايي و دستگير کنند.

ماموران در بازرسي بدني از متهم يک عدد گاز اشک آور، چاقو، يک عدد تيغ موکت بري و يک عدد بيسيم قلابي، تعدادي مدارک جعلي کشف و ضبط کردند.

رييس کلانتري 130 نازي آباد "سرهنگ حسين تميزي" با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم به نام عنابه 21 ساله (معتاد به مواد مخدر صنعتي، داراي سه سابقه کيفري اخاذي، کلاهبرداري و جعل اسناد هويتي) با رويارويي با مدارک مستند و مواجه چهره به چهره با مالباختگان به ده‌ها فقره اخاذي از دختران و پسران جوان با جعل عنوان مامور پليس آگاهي تهران اعتراف کرد. در نهايت متهم با تشکيل پرونده به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.
برچسب ها: معتاد ، جعل ، عنوان ، نظامی ، تهران ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار