ابوالفضل عرب گفت: برنامه ریزی فدراسیون و کمیته برگزاری لیگ در مهر ماه سال جاری است.

ابوالفضل عرب، رئیس کمیته لیگ بدمینتون، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ‌اظهار داشت: تیر ماه جاری با هیئت های استان ها جلسه برگزار می کنیم و به آنها 2 ماه فرصت می دهیم تا با جذب بازیکن نظر قطعی را به ما بدهند.

وی اضافه کرد: وی به دلیل برخی مشکلات که مهمترین آنها عدم حضور اسپانسر بود برگزاری لیگ به تعویق افتاد، از طرفی قرار بود 8 تیم در مسابقات حاضر باشند ولی 2 تیم انصراف دادند و همین امر موجب شد که برنامه ریزی ما با مشکل مواجه شود، همچنین برگزاری مسابقات دهه فجر بی تأثیر نبود.

عرب با تأکید بر اینکه سطح داوری مسابقات از سطح  کیفی آنها بالاتر بود گفت:‌ تعجب می کنم که چرا تیم آخر در جدول رده بندی که حتی یک برد هم در مسابقات نداشته از سطح داوری شکایت می کند در حالی که با حضور داوران بین المللی در کشورمان می توانم ادعا کنم هیچ مشکلی از این لحاظ نداشتیم.

وی تصریح کرد: هیچ بازیکن بین المللی یا آسیایی در بین بدمینتون بازان ایرانی نیست ولی حضور داوران بین المللی و قضاوت آنها در میادین جهانی نشان از تجربه بالای آنهاست، همچنین برگزاری مسابقات بین المللی فجر و رضایت کنفدراسیون آسیا از برگزاری این رقابت ها نشان از میزبانی درست کشورمان است و ارزیابی من این است که با وجود این تفاسیر هیچ نقصی در داوری مسابقات نبود./آق
برچسب ها: بدمینتون ، عرب ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار