رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بیمه شدن 700 خانوار مددجو در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مراد شمس‌الدینی پیش از ظهر امروز در نشست با مددجویان تحت پوشش شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر خدمات متنوعی در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه ارائه کرده است.

وی افزود: کیفیت خدمات ارائه شده نسبت به قبل بهبود یافته و این امر رضایت‌مندی افراد تحت پوشش را به همراه داشته است.

شمس‌الدینی تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توجه به سلامت مددجویان امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بیمه شدن 700 خانوار مددجو در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به منظور ارائه تسهیلات در امر درمان و بهداشت به جامعه هدف انجام گرفته است.

شمس‌الدینی اذعان داشت: تلاش در حوزه ارتقای سطح سلامت و بهداشت خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مسائل ارزشمندی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستورکار این نهاد قرار گرفته است که بیمه کردن مددجویان یکی از آن برنامه‌ها است.

وی افزود: در مجموع و از تعداد 700 خانوار بیمه شده، تعداد 459 زن سرپرست خانوار در این شهرستان بیمه شدند و بیش از 906 میلیون ریال به عنوان حق بیمه این عزیزان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان کنگان گفت: 242 خانوار بهره‌مند از طرح‌های اشتغال کمیته امداد این شهرستان نیز بیمه شدند که 675 میلیون ریال برای حق بیمه پرداخت شده است.

شمس‌الدینی بیان کرد: باید در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد بیشتر و موثرتر از گذشته اهتمام ورزیم و نباید هیچ گونه کم‌کاری داشته باشیم.
برچسب ها: کنگان ، بیمه ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.