توسعه زیرساخت‌های کشاورزی مازندران پیگیری می‌شود

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران گفت: رفع مشکلات مردم به ویژه توجه به زیرساخت‌های کشاورزی مازندران که نقش مهمی در تولید محصولات استراتژیکی و تامین امنیت غذایی کشور دارند از دیگر رویکردهایمان در مجلس است.

نیازآذری افزود: حفظ شأن و جایگاه ملت به ویژه مردم بابل نخستین رویکرد ما در مجلس بوده که سعی کردیم با حفظ مواضع صحیح انقلاب،وحدت و یکپارچگی برای توسعه متوازن و همه‌جانبه اقدام کنیم.

به گفته وی با پیگیری‌های انجام گرفته برای سه طرح ملی شهرستان بابل،انتقال آب سد صالحی مازندرانی، طرح فاضلاب شهری و مرغ لاین بابلکنار در سال 92 حدود 75 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین رفع مشکلات مردم به ویژه توجه به زیرساخت‌های کشاورزی مازندران و بابل که نقش مهمی در تولید محصولات استراتژیکی و تامین امنیت غذایی کشور دارند از دیگر رویکردهای ما در مجلس است، زیرا بابل با داشتن 50 هزار هکتار اراضی کشاورز و 20 هزار هکتار باغ، نقش مهمی در این زمینه دارد.

عضو خانه ملت گفت:در راستای اقتصاد مقاومتی ملت این مسیر را چون فتح خرمشهر که نماد استقامت ایران بود فتح خواهد کرد، باید کارها و برنامه‌های بزرگ انجام شود، امروز بابل بزرگ برنامه بزرگ می‌خواهد چون نگاه مردم بابل نگاه بلندی است و بزرگ‌ترین شهرستان مازندران نیاز به زیرساخت جدید سیاسی و اقتصادی دارد./س

برچسب ها: توسعه ، زیرساخت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.