قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با انتقاد از وعده‌های برخی نامزدهای ریاست جمهوری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت گفت: این وعده‌ها تلاشی برای جلب نظر افکار عمومی بوده و متاسفانه با نگاه عقلانی نسبت به مسائل روز کشور همراه نیست.

"هاشم داداش‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم انطباق برخی شعارهای انتخاباتي با واقعيت‌هاي جامعه اظهار داشت: وعده‌هایی که برخی نامزدها مبنی بر حل مشکلات اقتصادی ظرف شش ماه یا 100 روز می‌دهند، تلاشی برای جلب نظر افکار عمومی بوده و متاسفانه اين شعارها، با نگاه عقلانی نسبت به مسائل روز کشور همراه نیست.
 
قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: براي حل زیرساخت‌هاي به هم ريخته اقتصادي نيازمند برنامه‌ریزی‌هاي زیربنایی و بلند مدت هستیم.
 
 داداش‌پور تصريح کرد: حل مشکلات اقتصادي كشور در کوتاه‌مدت به مثابه تاثير مُسکّنی است که با پایان اثربخشی، مشکلات خود را دوباره نمایان خواهد کرد.

وی با اشاره به اعلام برنامه برخی کاندیداها مبنی بر تعامل سازنده با دنیا بیان‌ داشت: طرح این مسئله از سوي نامزدها يا نشان‌دهنده بي‌اطلايي نسبت به مفهوم سیاست‌خارجی و یا بيانگر عملكرد اغواگرانه‌ از سوي آنان است و طبعا دیپلمات‌هایی که  پيشرفت، منافع ملی کشور و عدالت را مدنظر قرار مي‌دهند و مقاومت را براساس آن می‌سنجند، در اين عرصه بهتر عمل کنند.
 
اين استاد دانشگاهي با تاکید بر اهمیت سابقه تعامل کاندیداهاي انتخابات ریاست‌جمهوری با مردم خاطرنشان کرد: این تعامل درک درستی از نیازها و مطالبات مردم را به نامزدها القا می‌کند و همچنين منجر به نگاهي درونگرايانه و عقلاني از سوي آنها نسبت به نیازهای اجرایی کشور در حوزه‌هاي اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار