افتتاح شبکه موسیقی داخلی برای نمایش موزیک خوانندگان مجاز،‌ تحول چشمگیری را در اين عرصه پديد می آورد و مخاطبان را افزایش می دهد.

"علی لهراسبی" خواننده موسيقي پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران،‌گفت: خروجی موسیقی پاپ برگزاری کنسرت است و این امر سبب می شود آثار خوانندگان از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد، فرهنگ شنیداری مردم افزایش پیدا کند، به دلیل برخورد خواننده با مخاطبان و طرفدارانش، با سليقه و نظر آنان آشنا شود و در نهایت بازده موسیقی پاپ بیش از پیش شود زیرا در حال حاضر شرایط برگزاری و اعطای مجوز به هنرمندان نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری پیشرفت داشته است.
وی افزود: در حال حاضر موسیقی پاپ در تمام دنیا در حال تغییر است‌، پیکره و شیوه موسیقی در دنیا متفاوت شده است و اگر هر خواننده ای بتواند سبک و سیاق مورد علاقه خود را دنبال کند،‌ تنوع و تعدد سبک های متفاوت را شاهد خواهیم بود.
این خواننده عنوان کرد: در حال حاضر آهنگ های عاشقانه قدیمی که حاصل زحمات شاعران و آهنگسازان به نام موسیقی است برای مردم بسیار آشنا و همه گیر است.
موسیقی در حال به روز شدن است و همه ما مجبوریم تابع این تحول و تغییرپذیری باشیم.
وی در پايان گفت: پخش موزیک ویدئو از خوانندگان مجاز در یک شبکه داخلی سبب ایجاد انگیزه و امید در خوانندگان برای تولید آثار بهتر و متفاوت تر می شود. همچنین این امر افزایش علاقه جامعه به موسیقی و مخاطب آن را در پی دارد و به طور حتم با استقبال بی نظیر مردم روبرو می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.