رئیس جمهور آینده با انتخاب درست، بهترین وزیر را به مانند یک پدر برای حوزه فرهنگ و هنر انتخاب می کند.

"پرویز شیخ طادی" کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص تأثیر حضور هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنرمندان به لحاظ فرهنگی و تعهد هنری که دارند، بدون درگیر کردن احساسات خودشان و با عقل محوری و نگاه به منافع ملی کشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: هنرمندان در شناساندن کاندیداها به مردم تأثیر زیادی دارند، هر هنرمندی در پیرامون خود طرفدارانی دارد و آنها متأثر از نظرات هنرمندان هستند.
وی ضمن تأکید بر حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری افزود: شرکت نکردن هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری آسیبی به خودشان است. همه باید با انتخاب درست بهترین کاندیدا را انتخاب کنند.
"شیخ طادی"، گفت: سرنوشت همه هنرمندان به حضور آنها و رأی دادنشان بستگی دارد.
این کارگردان در خصوص توقع خود از رئیس جمهور آینده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید بهترین وزیر را برای حوزه فرهنگ و هنر انتخاب کند که همچون یک پدر باشد.
وی ادامه داد: وزیر فرهنگ آینده باید کاملا باهوش، آشنا به استراتژیک در حوزه فرهنگ و نخبه باشد، چون وزیر با شخصیت های و نخبه های کشور سر و کار دارد.
این کارگردان در خصوص معیار خود برای انتخاب رئیس جمهور تصریح کرد: او باید در کارهایش برنامه ریزی داشته و برنامه هایی که برای کشور در نظر گرفته قابلیت اجرایی داشته باشند، در واقع ما نیازمند مدیر استراتژیک هستیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار