رئیس ستاد قالیباف با بیان اینکه نام قالیباف، نام مدیریت قوی و جهادی را برای ما به ارمغان می‌آورد، گفت: ما فقط انسان خوب، ارزشی و دین‌مدار نمی‌خواهیم بلکه انسان ولایت‌مدار و متدینی می‌خواهیم که مدیریت قوی و جهادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در مراسمی که در شهر ری برگزار شد، اظهار داشت: تجمع شما در اینجا در حقیقت احساس مسئولیت شما و دین شما نسبت به مهمترین مسئله کشور که تعیین سرنوشت سیاسی و مدیریت اجرایی کشور است را نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هزینه و قربانیان فراوانی داده و انتظار ملت ما این است که بعد از سال‌هایی که از تحقق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، ثمرات آن نصیب ملت قهرمان ما شود.  
 
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ادامه بیان کرد: این روزها همه جای ایران اسلامی شور و نشاط وجود دارد و سراسر احساس مشارکت است، شما عزیزان در درجه اول به عشق اسلام و تعیین سرنوشت سیاسی کشور و در درجه دوم برای دفاع از یک مدیر قهرمان که در هشت سال دفاع مقدس در حق این کشور و ملت فداکاری کرده است، به اینجا آمده‌اید.  
 
مظفر در ادامه اظهار داشت:‌ در این روزها اداره کشور کار آسانی نیست، متاسفانه مسائلی که در کشور به وقوع پیوسته نیازمند مدیران قوی و سلحشوری است که بتوانند اشکالات گذشته را جبران کرده و راه نوینی را فراسوی ملت‌ حق‌گرای ما قرار دهد.
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از این مدیران شایسته که شما برای حمایت از وی در اینجا اجتماع کرده‌اید جناب محمدباقر قالیباف است که در عرصه‌های مختلف امتحان خود را برای این کشور و ملت پس داده است.  
 
وی افزود:‌ قالیباف زمانی که در نیروی هوایی بود افتخار‌آفرینی کرد و در زمان خدمتش در نیروی انتظامی تحولی عظیم در این نیروی مردمی بوجود آورد و در این اواخر که در سمت شهردار تهران به مردم خدمت می‌کرد ‌ منشاء خدمات بزرگ و عظیمی در این کلان شهر شد.
 
مظفر گفت:‌ هم‌اکنون در میان نامزدها انسان‌های شایسته‌ای وجود دارند ما به هیچ یک از نامزدها بی‌حرمتی نمی‌کنیم، طبع قالیباف بداخلاقی سیاسی نیست اما برای انتخاب اصلح و انتصاب یک مدیر شایسته وظیفه داریم در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم و در میان افرادی که کاندیدای ریاست جمهوری شده‌اند و توانایی خود را به منصه ظهور گذاشتند فردی بیاید که برای ملت آرامش‌بخش باشد.  
 
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف تاکید کرد: نام قالیباف، نام مدیریت قوی و جهادی را برای ما به ارمغان می‌آورد. تلاش‌های ایشان و ساخت بزرگراه امام علی(ع) و همینطور بزرگراه صدر تجلی تلاش، لیاقت و شایستگی یک مدیر جهادی است که در زمانی که در داخل جبهه‌ها حضور داشت آنچنان فداکاری می‌کرد که هم‌اینک در عرصه سازندگی قرار دارد.
 
وی افزود: قالیباف همچنان توان خود را به نمایش گذاشته‌اند.  
 
مظفر در ادامه اظهار داشت: ما اینک فقط انسان خوب، ارزشی و دین‌مدار نمی‌خواهیم بلکه انسان ولایت‌مدار و متدینی می‌خواهیم که مدیریت قوی و جهادی داشته باشد و بتواند برای ملت عزیز ما دستاوردهای گرانبهایی داشته باشد که ثمره آن را جوانان در اشتغال و رفع تورم و همینطور رفع بیکاری و رسیدن جامعه به رفاه و پیشرفت ببینند تا بتوانند تبلور آنرا مشاهده کنند.  
 
 این نماینده مجلس همچنین با بیان این مطلب که ما قالیباف را بی‌خود انتخاب نکرده‌ایم گفت: قالیباف نماینده رزمندگان، سلحشوران و مدیران جوانی است که برنامه، تیم قوی، انگیزه، یک نیروی جهادی و مدیریتی دارد که برای ما شایستگی مدیریت خود را به نمایش گذاشته است.
 
وی تاکید کرد:‌مطمئنا شما مردم در پیشگاه خداوند روسفید هستید زیرا کار اشتباهی انجام نداده‌اید و تردیدی به خود راه ندهید، شما یک بسیجی مدیر و قهرمان را مورد حمایت خود قرار داده‌اید. قالیباف در میان نامزدها برای ما اصلح است و ما می‌توانیم پاسخگوی عملکرد خود باشیم.  
 
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ادامه اظهار داشت: کشور در این روزها نیازمند مدیریت عقلانی است،‌مدیریتی که به تنهایی و فقط براساس سلیقه شخصی خود عمل نکند، نیاز به مدیری ولایی و ارزشی دارد، نیاز به مدیری پرتوان و جهادی و همینطور با انگیزه و پرنشاط دارد که موجب آسایش این ملت و سربلندی کشور باشد.
 
مظفر ادامه داد: ما تملق نمی‌گوییم و بی‌جا از کسی تعریف نمی‌کنیم؛ تعریف ما منطبق با واقعیتی است که از یک انسان شایسته داریم و می‌خواهیم وی را بر یک مسند مدیریتی و اجرایی قرار دهیم تا بر نابسامانی‌ها خاتمه دهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من به شما نوید می‌دهم که رای به قالیباف رای به رفع ضعف‌های معیشتی جامعه و حل مشکلات اشتغال جامعه است، رای به قالیباف رای به ولایت‌مداری است، رای به دین‌مداری است و برای همین است که ما نیز مانند شما از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کنیم و می‌گوییم جناب قالیباف با پشتوانه این ملت و با امید پروردگار بر مسند اجرایی این کشور قرار خواهد گرفت و به مشکلات مردم خاتمه خواهد داد.

گفتنی است مظفر در پایان سخنان خود تاکید کرد که قالیباف پیغام دادند و عذرخواهی کردند که در صدا و سیما با اجتماعی مانند شما روبرو شده‌اند. بعد از پخش مناظره از رسانه ملی سیل جمعیت جلوی صدا و سیما حضور یافته به گونه‌ای که تا این زمان نتوانسته‌اند خود را از میان جمعیت رها کند و بین او و پاسدارانش فاصله افتاده است به همین خاطر من به میان شما ملت قهرمان این منطقه آمده‌ام و از شما عاجزانه عذرخواهی و صمیمانه  تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار