جیک جینلهال فعلا ترجیح می دهد مسیر بازی در درام‌های تیره و تار و جدی مثل پایان نگهبانی ( 2012) و زندانیان ( 2013) را ادامه بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نظر می رسد جیک جینلهال فعلا ترجیح می دهد مسیر بازی در درام‌های تیره و تار و جدی مثل پایان نگهبانی ( 2012) و زندانیان ( 2013) را ادامه بدهد چون او به تازگی برای بازی در تریلری مستقل به نام خزنده ی شب قرارداد امضا کرده است. جزییات چندانی از داستان فیلم منتشر نشده اما فیلم قرار است درباره ی خبرنگار جنایی در لس آنجلس باشد که به مرور از دنیای ژورنالیسم جنایی آزاد شبانه ی لس آنجلس سر در می‌آورد.
فیلم اولین تجربه ی کارگردانی دان گیلروی، برادر تونی گیلروی،‌ کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. رنه روسو، همسر دان گیلروی هم قرار است در فیلم که فیلمبرداری آن از اواخر اکتبر 2013شروع می شود بازی کند.
دان گیلروی در تازه ترین تجربه ی سینمایی اش در کنار نگارش فیلمنامه‌ی میراث بورن با برادرش تونی گیلروی، که کارگردان آن فیلم هم بود، همکاری کرد.
تونی گیلروی و جنیفر فاکس که در تولید مایکل کلیتون و سری فیلم های بورن با هم همکاری داشتند،‌ در تهیه ی اولین تجربه ی کارگردانی دان گیلروی به عنوان تهیه کننده حضور خواهند داشت و جیلنهال هم یکی از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود.
فیلمنامه را دان گیلروی نوشته و جان گیلروی، یکی دیگر از برادران گیلروی،‌ تدوینگر فیلم است و رابرت السویت مدیر فیلمبرداری فیلم خواهد بود که مدت هاست باتونی گیلروی و جنیفر فاکس همکاری داشته است./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.