معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 گفت: 8 همايش و جشنواره در ارديبهشت ماه سال جاري با هدف ارتقاي بهداشت و سلامت عمومي برگزار شد.

اميرحسين بهاري صفت درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مديريت شهري به سلامت مردم به صورت ويژه نظر دارد و آن را در الويت قرار داده است شهرداري طيف مهمي از رنگين کمان سلامت را تشکيل مي دهد که اگر اين مشارکت وجود نداشته باشد  هدف مطلوب که همان مجله و جامعه سالم است محقق نخواهد شد و با ظرفيتي که دارد با جديت هر چه بيشتر به ارائه خدمات در حوزه سلامت پرداخته است.
وي در ادامه تصريح کرد: در اين زمينه جشنواره کيک و شيريني به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) با مشارکت کانون سالمندان و کانون مادر و کودک و 4 جشنواره زمين پاک دربوستان هاي سطح محلات برگزار گرديد که در آن ايستگاه خلاقيت، نقاشي، بازيهاي گروهي، توزيع بروشورهاي آموزشي انجام شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
وي در خصوص همايش هاي اجرا شده اذعان داشت: در اين راستا 8 همايش در سالن امفي تئاتر سراي محله سلسبيل جنوبي، سراي محله کارون جنوبي، خانه سلامت هاشمي، سالن آمفي تئاتر مجتمع شهيد غني پور، سراي محله بريانک، سلسبيل شمالي و خانه سلامت زنجان جنوبي نيز برگزار شد.
وي در خصوص ديگر برنامه خاطرنشان کرد: برپايي 3 تور گردشگري ويژه کانون هاي 10 گانه به پارک چيتگر، پارک جمشيديه، موزه خودروهاي قديمي، برگزاري 10 جلسه شوراي سلامت با حضور نماينده شهرداري، دبيران شوراياري، پزشک محله، نماينده کلانتري ، ائمه جماعات، دبيران کانونها، نماينده آموزش و پرورش ، نماينده بسيج و مسئول خانه سلامت از ديگر برنامه هايي بود که برگزار گرديد.
برچسب ها: سلامت ، اداره ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار