نوکیا سال گذشته محصولی مبتنی بر سیستم عامل (Bele) را تولید کرد، که از یک دوربین 41 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس استفاده شده بود، این تلفن همراه که 808 PurView نام داشت به فروش خوبی نرسید اما گویا نوکیا دنباله رو آن را معرفی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، تصاویری توسط وب سایت GSM Arena منتشر شده است، که شبیه اسمارت فون های لومیای شرکت نوکیا می باشد، با این تفاوت که در آن از لنزی بزرگ و عریض استفاده شده است، اسمارت فونی که ادعا می شود جایگزین 808 Purview  می باشد، و احتمالا EOS نام خواهد گرفت.



محصول فوق که مانند نمونه های قبلی اسمارت فون های لومیای نوکیا می باشد، از بدنه ای یکدست و مکعب مانند که احتمالا در ساخت آن از پلی کربنات استفاده شده است برخوردار است، که البته این بار سنسوری بزرگ را در خود جای داده است.



با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و محصولات قبلی تولید شده توسط نوکیا، احتملا لنز EOS ساخته ی کارل زایس است که در کنار آن 2 فلاش که یکی LED و دیگری زنون می باشد دیده می شود، که احتمالا، فلاش زنون برای فضاهای خیلی تاریک و بزرگ و LED برای فوکوس های نزدیک استفاده می شود. به نظر می رسد نوکیا در این محصول نیز از همان صفحه نمایش های استفاده شده در اسمارت فون های لومیا استفاده خواهد کرد با همان حساسیت و فیلتر ضد انعکاس (ClearBlack).

اما با توجه به پیشرفت نوکیا و همکاری خوب این کمپانی با مایکروسافت در تولید اسمارت فون های ویندوزی لومیا، انتظار می رود که EOS به فروش خوبی دست پیدا کند و سود زیادی نصیب نوکیا و دیگر شرکای تجاریش شود. به هر حال لنز فوق العاده ی 808PurView در کنار قابلیت های ویندوزفون کاربران را تا زمان ارائه EOS مشتاق نگه خواهد داشت.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار