زن معترض مراسم سخنراني همسر باراک اوباما را بر هم زد و سبب خشم شديد ميشل اوباما شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني سي ان ان ان، شب گذشته ميشل اوباما همسر رئيس جمهور آمريکا در تجمعي در واشنگتن حاضر شده بود که براي حزب دموکرات کمک مالي جمع مي کرد. همسر باراک اوباما در حال سخنراني بود که "مدئا بنجامين" يکي از زنان حاضر در جلسه از جاي خود بلند شد و سخنراني ميشل اوباما را مختل کرد. مراسم فوق را يک زوج همجنس باز در خانه خودشان در واشنگتن برگزار کرده بودند و همسر اوباما در آنجا حضور يافته بود. ميشل اوباما با شور و هيجان در حال سخنراني بود که يکي از زنان حاضر در جلسه سخنان او را قطع کرد. 


همسر اوباما سپس کاسه صبرش لبريز شد و خطاب به فرد معترض گفت: براي من مهم نيست که تو چه باوري داري. صبر کن. صبر کن. صبر کن. اصلا براي من اين مسئله مهم نيست.


در نوار ويدئويي که به صورت انحصاري به دست سي ان ان رسيده مشخص نيست فرد معترض چه کلماتي به زبان مي آورد اما صداي خشمگين همسر اوباما کاملا مشهود است. ميشل اوباما پس از اين اعتراض ، از پشت تريبون پايين آمد و مي خواست جلسه را ترک کند که با اصرار حاضران بار ديگر سخنراني اش را شروع کرد. اين رويداد با سر و صداي زياد در محل تجمع مذکور همراه شد.  البته قطع کردن سخنراني فقط به سخنراني ميشل اوباما مربوط نمي شود. بارها سخنراني رئيس جمهور آمريکا قطع شده است. دو هفته پيش يکي از معترضان ضد جنگ، سخنراني اوباما را قطع کرد و آن زماني بود که اوباما سخنراني مهمي درباره خطوط اصلي سياست خارجي آمريکا در دانشگاه دفاع ملي اين کشور مطرح مي کرد. برخورد اوباما با فرد معترض بسيار حساب شده تر از همسرش بود که شب گذشته بسيار جوش آورد و عصباني شد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار