جیم کری با قبول بازی در فیلم کمدی "ریکی استانیسکی" دوباره با "استیو اودکرک"همکاری می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جیم کری با قبول بازی در فیلم کمدی "ریکی استانیسکی" دوباره با "استیو اودکرک"همکاری می کند، که فیلمنامه "بروس توانا" با نقش آفرینی "کری" را نوشته بود و کارگردانی و نگارش فیلمنامه یکی از فیلم های مجموعه "ایس ونچورا" را بر عهده داشت.
داستان فیلم مثل ماجراهای سری فیلم های "خماری" شروع می شود و در ادامه مسیر دیگری در پیش می گیرد. سه نوجوان شیطنت می کنند و یکی از خانه های محله شان را به آتش می کشند. آنها برای اینکه خود را از بار مسئولیت این کار خطا خلاص کنند، فردی با هویتی تقلبی خلق می کنند تا تقصیر را گردن بگیرد؛ نام این فرد "ریکی استانیسکی" است.
 بیست سال بعد مشخص می شود که این سه نفر هر بار که دسته گلی به آب داده اند، از نام "ریکی استانیسکی" برای سرپوش گذاشتن روی آنها استفاده کرده اند. وقتی همسران و دوستان شان آنها را مجبور می کنند که ریکی استانیسکی را بیاورند تا با او ملاقاتی داشته باشند، آنها مجبور می شوند هنرپیشه ای بیکار را استخدام کنند تا نقش "ریکی استانیسکی" را بازی کند. نقش هنرپیشه بیکار را هم "جیم کری" بازی می کند.
یکبار در سال 2010 وقتی بحث ساخت ای فیلم پیش کشیده شد از "جیمز فرانکو" به عنوان گزینه اصلی بازی در این نقش یاد می شد اما او سراغ فیلم های دیگری رفت.
یک سال بعد صحبت از حضور "خواکین فینیکس"(مرشد) در این فیلم پیش کشیده شد تا اینکه به تازگی اعلام شد فیلم با حضور "جیم کری" از تابستان 2013 مقابل دوربین خواهد رفت.
"کری" مدتهاست فیلم موفقیت آمیزی روانه سینماها نکرده اما به نظر می رسد قصد دارد به مرور به روزهای اوج خودش بازگردد.
به تازگی بازی او در فیلم کمدی "برت و اندرسون شگفت انگیز" مورد توجه منتقدان قرار گرفته و عکس هایی که از حضور او در "کیک-اس2" در سایت های سینمایی منتشر شده کنجکاوی برانگیزند. "کیک اس 2" روز 16 آگوست 2013 به نمایش در می آید./ص

منبع : ماهنامه دنياي تصوير


برچسب ها: سینما ، جیم کری ، فیلم ، هنرپیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.