مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه کاظم علی‌نژاد در همایش یادمان روح الله، حماسه انقلاب و بانوان حماسه ساز که به همت اداره کل امور خانواده و بانوان استانداری در سالن وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نخستین کاری که امام خمینی (ره) کردند احیای اسلام بود همان طوری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌دیدیم دین اسلام در جهان به آن شکل قابل طرح نبود و کار بزرگی که حضرت امام (ره) کردند احیای اسلام و نام مسلمانان بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) آن اسلام نابی را مطرح کردند که با اسلام آمریکایی که در آن هیچ گونه اعتراض و تفکر وجود نداشت فرق می‌کرد و امام اسلام آمریکایی را کنار گذاشت و اسلام ناب را جایگزین آن کرد.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: احساس عزت مسلمانان از دستاورد و عمل امام هست به طوری که مسلمانان قبل از انقلاب به هر جا که می‌رفتند اظهار وجود نمی‌کردند و امام به مسلمانان احساس عزت داد و این آیه قران است و امام این آیه قران را احیا کردند و در حال حاضر هر جایی که مسلمانان حضور پیدا می‌کنند با افتخار و عزت اعلام می‌کنند که مسلمان هستند، همان طوری که قرآن می‌فرماید عزت مال خدا، رسول و مومنان است.

وی درک امت اسلامی را از دستاوردهای دیگر امام برشمرد و گفت: درک امت اسلامی توسط امام مطرح شد و مسلمانان به این اعتقاد رسیدند که امتی به نام امت اسلامی وجود دارد و به طور منسجم مردم مسلمان دنیا درک کردند دارای امتی به نام امت مسلمانان هستند.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: عمل و دستاورد امام نابودی رژیم فاسد پهلوی بود که امام با دست خالی وارد میدان شد و این رژیم که تمام قدرت جهانی پشت سر آن بود به زباله‌دان تاریخ سپرده شد و این‌ها دستاوردهای کوچکی نیست.

وی اضافه کرد: رژیمی که فاسد و مجری اهداف و برنامه‌های استکبار جهانی بود به وسیله حضرت امام (ره) از روی زمین برداشته شد و زمینه‌ای برای از بین بردن تمام رژیم‌های فاسد جهانی شد و نتیجه این که تمام رژیم‌های فاسد یکی پس از دیگری نابود می‌شود.

علی‌نژاد تصریح کرد: تشکیل حکومت الهی و اسلامی از دستاوردهای امام بود و امام بر اساس موازین شرعی و دینی به ایران آمدند و همه مردم ایران با امام بیعت کردند.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت الهی به دو چیز نیاز دارد؛ یکی رهبر الهی و دیگری مردم که مردم نقش تعیین کننده در این زمینه دارند و بدون مردم حکومت الهی تشکیل نمی‌شود به طوری که قسط و عدل توسط مردم ایجاد می‌شود و آگاهی از مبانی اسلام از ضروریات جامعه اسلامی است.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به قدرت نمایی خداوند متعال در برابر بندگان عصیان‌گر، افزود: تمام استکبار جهانی یک طرف و و نظام جمهوری اسلامی در طرف دیگر است.

وی با بیان اینکه احیای نهضت اسلامی از دستاورد‌های دیگر امام (ره) است، تصریح کرد: امام نهضت اسلامی را در جهان احیا کرد و الان مردم دنیا به نام اسلام قیام می‌کنند و این دستاورد کوچکی نیست.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را به عنوان مقطع حساسی از کشور معرفی و خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: باید در انتخاب نیز حجت شرعی داشته باشیم و دلیل مناسب برای اصلح بودن کاندیدای خود داشته و تنها به فکر خود نبوده و به آن کسی که مد نظر خدا و مقام معظم رهبری رای دهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.