دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد و دانشگاه آزاد اسلامي واحد کابل طي مراسمي تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اين تفاهم‌نامه به منظور بهره گيري از توانمندي ها و ظرفيت هاي علمي، آموزشي و پژوهشي و مبادله استاد، محقق و دانشجو و همچنين همکاري با واحد افغانستان جهت صدور مدارک تحصيلي با هماهنگي سازمان مرکزي دانشگاه آزاد اسلامي به امضا رسيد.

دکتر اصغريان، رئيس منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامي در اين مراسم که با حضور مديرکل واحد هاي برون مرزي دانشگاه آزاد اسلامي، سرکنسول افغانستان در مشهد، رايزن فرهنگي ايران در افغانستان، دبير منطقه ۹ و رئيس، معاونان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و جمعي از دانشجويان واحد کابل همراه بود، ضمن اظهار خرسندي از انعقاد اين تفاهمنامه، به ارائه گزارشي از منطقه ۹ (خراسان شمالي، رضوي و جنوبي) پرداخت. وي گفت: منطقه ۹ دانشگاه با وجود ۲۵ مرکز و واحد دانشگاهي و ۸۰ هزار دانشجو؛ داراي ظرفيت بسيار بالايي براي جذب دانشجوي خارجي است.

وي ادامه داد: با توجه به ظرفيت هاي موجود دانشگاهي در خراسان رضوي از راه اندازي واحد بين الملل دانشگاه آزاد اسلامي در خراسان رضوي استقبال مي کنيم. اصغريان توسعه تحصيلات تکميلي، افزايش کيفيت آموزشي و اصلاح هرم هيات علمي را از اولويت هاي کاري منطقه برشمرد و بر توسعه همکاري با واحد کابل در جهت آموزش نيروهاي علمي و آکادميک تاکيد کرد.

حسين ابراهيمي، رئيس واحد کابل با اشاره به اينکه اين واحد دانشگاهي از سال ۸۹ فعاليت خود را آغاز کرده، از افزايش و گسترش تعداد دانشجو خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۰ دانشجوي کارشناسي ارشد در شش رشته تحصيلي در واحد کابل مشغول فعاليت هستند که اميدواريم با توسعه همکاري ها با واحد مشهد، واحد کابل از واحدهاي موفق برون مرزي دانشگاه آزاد اسلامي شود/س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.