معاون اول قوه قضائیه، انتخابات را عرصه‌ای برای امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در این انتخابات شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و انقلاب رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی ظهرروز گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد که پس از راهپیمایی امروز مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با بیان اینکه در طول تاریخ دشمنان اسلام به ترور شخصیت ائمه اطهار(ع) می‌پرداختند، گفت: هجمه معاویه و یاران او علیه حضرت علی(ع) چنان بود که وقتی خبر شهادت آن حضرت در محراب مسجد به شام رسید، گروهی می‌گفتند مگر علی نماز هم می‌خواند؟ دست‌نشاندگان و جاهلان دوران معاصر نیز توهین‌های فراوانی به امام راحل می‌کردند، اما مشاهده می‌کردند که مردم از جان و دل رهبرشان را دوست دارند.

وی ادامه داد: کار بعدی دشمنان ترور شخصیتی بود؛ به طوری که با زندانی کردن و به شهادت رساندن اهل بیت(ع) سعی در خاموش کردن شعله ولایت داشتند؛ شاه نیز تلاش می‌کرد با تبعید امام خمینی(ره) ارتباط ایشان با امت را قطع کند، اما امام به وسیله دست‌نوشته‌ها، اعلامیه‌ها و شاگردان خویش مردم را در طول سال‌های تبعید برای پیروزی انقلاب تربیت می‌کردند.

معاون اول قوه قضائیه در پایان انتخابات را عرصه‌ای برای امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان دانست و تأکید کرد: حضور دشمن‌شکن مردم در این انتخابات شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و انقلاب رقم خواهد زد./س

برچسب ها: قم ، حضور ، حداکثری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.