عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برگزاری دومین دوره مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سیمای ملی رامطلوب خواند و گفت: بنده به عنوان خادم ملت از مسئولین صدا و سیما که بانی شناساندن بیشتر کاندیداها شدند قدردانی می کنم.

کمال پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر  در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  برگزاری دومین دوره مناظره انتخاباتی هشت کاندیدای ریاست جمهوری را مطلوب دانست و گفت: در این مناظره به اندازه کافی و وافی برای عموم نامزدهای ریاست جمهوری برای طرح دیدگاه ها و دغدغه آن ها وقت در نظر گرفته شده بود و نامزدهای ریاست جمهوری آزادانه مسائل مدنظر خود را مطرح کردند.

وی در ادامه افزود: بنده به عنوان خادم ملت از مسئولین صدا و سیما که بانی شناساندن بیشتر افکار ، بینش و برنامه های کاندیدا هستند قدردانی می کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که به قول حضرت امام(ره) آن چه که ملتها را می سازد فرهنگ صحیح است گفت: همان طور که یکی از کاندیداها اشاره کرد اصل باید توسعه فرهنگی باشد، یعنی زمانی که توسعه فرهنگی ایجاد شد به دنبال آن نیز توسعه سیاسی و اقتصادی پدید می آید.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  اظهار داشت: مسائلی که از سوی کاندیدا مطرح شد دغدغه مردم و معضلات اجتماعی بود که امیدوارم هر یک از کاندیداها  که راهی خیابان پاستور شد وعده های خود را فراموش نکند. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: مناظره ، انتخابات ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار