با افزوده شدن تبلیغات به ایمیل یاهو، قرار است محتوای حساب ایمیل هر کاربر توسط یاهو بررسی تا تبلیغات مرتبط برای آنها نمایش داده شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از نت مانیتور، تا پیش از این گوگل ایمیل های موجود در سرویس جیمیل را به طور مرتب کنترل و اسکن می کرد و بر اساس آنها اگهی های مرتبط را برای کاربران به نمایش درمی اورد. حال که مریسا میر از مدیران سابق گوگل مدیر عامل یاهو شده است، وی همین سیاست را در قبال کاربران ایمیل شرکت یاهو به اجرا خواهد گذاشت.

بر همین اساس محتوا، موضوعات و کلمات کلیدی ایمیل کاربران یاهو کنترل می شود تا بر اساس آنها آگهی  های تبلیغاتی مرتبط با سلیقه و علائق کاربران در معرض دید آنها قرار گیرد.

کارشناسان معتقدند بعید است این مدل که قبلا در جیمیل امتحان شده و مورد اعتراض کاربران قرار گرفته بود، در مورد ایمیل یاهو بدون مقاومت و اعتراض قابل اجرا باشد. این مساله ای است که به حریم شخصی کاربران مربوط می شود، اما ظاهرا این مساله برای شرکت های تجاری اهمیت چندانی ندارد.
فارس

در قالب این طرح علاوه بر محتوای ایمیلها، چت ها و پیام های ارسالی از طریق مسنجر یاهو نیز بررسی می شوند و لذا استفاده از سرویس ایمیل کلاسیک و قدیمی یاهو ظرف هفته های آینده به طور کامل متوقف خواهد شد.
برچسب ها: نقض حریم ، حریم شخصی ، یاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار