تیم ملی والیبال برزیل به منظور شرکت در بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی اردوی آمادگی خود را در روسیه برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دو تیم روسیه و برزیل دو بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار کردند که در هر دوی آن تیم برزیل سه بر یک به پیروزی رسید.
تیم ملی برزیل در بازی نخست که شنبه این هفته برگزار شد با امتیازهای 25-17، 25-17، 23-25، 25-23 بر روسیه غلبه کرد و در بازی دوم نیز نتیجه ست ها 25-20، 25-20، 19-25، 25-17 بازی را به سود برزیل رقم زد.

ملی پوشان برزیل لیگ جهانی 2013 را با بازی با لهستان آغاز خواهند کرد که هفتم ژوئن در ورشو به مصاف این تیم می روند و روسیه نیز در همان روز در کالینگراد میزبان ملی پوشان والیبال ایران خواهد بود.

لیبرو برزیلی با ارزیابی مسابقات دوستانه در روسیه اظهار داشت: این مسابقات دوستانه در آستانه لیگ جهانی جنبه آماده سازی بسیار خوبی دارد. این بازی ها کمک بسیار شایانی به آنالیز تیم کرد. فکر می کنم تیم تا هفته دیگر آماده شود.

دانته دیگر بازیکن تیم ملی والیبال برزیل نیز از برگزاری چنین مسابقات دوستانه ای ابراز رضایت کرد و افزود: تیم ما از سطح آمادگی بالایی برخوردار است. تیم ما بسیار متمرکز و خوش ساختار سازماندهی شده است؛ چرخه جدیدی را از امروز به روند بازی هایمان داده ایم. این دو بازی دوستانه بسیار خوب بود. دلیل انتخاب روسیه سرویس ها و دفاع خوبشان است. هر دو بازی را بردیم و با تمام قوا آماده آماده به استقبال لیگ جهانی والیبال و لهستان می رویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار