عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: گزارشات مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به تداوم همکاري‌هاي كشورها با اين نهاد آسيب رسانده که اين امر نه تنها به نفع آن نبوده بلکه ارتباط کشورهاي عضو را نيز تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

"جواد جهانگيرزاده" نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخير يوكيا آمانو مدير كل آژانس بين‌المللي انژي اتمي مبني بر حل نشدن مذاکرات هسته‌اي ايران با آژانس و عدم صلح‌آميز بودن مسايل هسته‌اي ايران گفت: اظهارات خصمانه آمانو قطعا در روند مذاکرات هسته‌اي ايران با آژانس اختلال ايجاد مي‌کند.

وي ادامه داد: گزارشات آمانو به تداوم همکاري‌هاي آژانس آسيب رسانده که اين امر نه تنها به نفع آژانس نبوده بلکه ارتباط کشورهاي عضو را نيز تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

عضو کميسيون امنيت ملي تصريح کرد: اکنون که فضاي کشور آماده انتخابات است وزارت امور خارجه بايد دقت کافي را در اين مساله به کار برده و نسبت به آن حساسين داشته باشد.

گفتنی است یوکیا آمانو مديرکل آژانس بين‌المللي انرژی اتمی در نشست سی و پنج کشور عضو شورای حکام اعلام کرده که در تلاش برای کاهش نگرانی ناشی از برنامه هسته‌ای ایران هیچگونه پیشرفتی حاصل نشده و در مذاکرات قبلی تنها حول یک محور چرخیده‌ایم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار